Geplaatst op 16 Aug 2004 14:54 door nooit meer Gold Safran
Ga nooit naar Gold Safran in Alanya.
Je weet zeker dat je ziek wordt. Schimmel in de sapautomaten.
De water koelers worden met leiding water gevuld.
Eten vooral spinazie wordt 3 x hergebruikt.
De enige die lacht is de dokter die zie je denken ha ha weer 55 euro. Nu weet ik waarom er 24 uurs dokters service is.
De lift is regelmatig defect, leuk als je er inzit dan moet je plm 25 min. wachten voordat je eindelijk er uit wordt gehaald en dan vragen ze echt niet hoe het met je gaat. Ook moet je oppassen om op de stoelen te gaan zitten breken spontaan door midden lig je daar met je diner op de grond. Badkamer schoonmaken ho maar ook al geef je extra geld.
Airco niet helemaal in orde regelmatig doordrenkte vloerbedekking.
Gemeld bij de receptie maar in 14 dagen hebben ze de storring niet kunnen verhelpen.
Ga zo maar door met alle ellende.
Reisleider was niet te bereiken want die was altijd op excursie.
Ja dat betaald natuurlijk beter.
Dus niet boeken!!!
Allen is het dan jammer dat je de jongens van het animatieteam niet kan ontmoeten leuke "jongens"Pino (mafkees) en Casper die doen er van alles aan om het verblijf zo leuk mogelijk te maken.
ik ben afgelopen juni in Gold safran geweest en t was een super vakantie …
op een paar kleine dingen na ( zo heb ik gewacht tot 4 uur snachts op me kamen , maar dit omdat mijn naam totaal verkeerd was doorgegeven door de reisorganisatie)
zij hebben mij toen ( de hotelier) een andere kamer gegeven (groter en luxer )
de hotelkamers werden iedere dag netjes schoongemaakt ( en als je t kaartje ophing niet)
de badkamer is klein maar werd super onderhouden !!!
het eten was heerlijk , alles was vers en er zat zeker geen schimmel in de sap automaat …
de tafels buiten bij t zwembad en stoelen zijn idd ouder maar niet onveilig , als ik er met me 115 kilo op neer kan ploffen zegt dat toch wat !
de lift is idd vaak buiten werking en dat komt niet door storing …
in turkije valt t stroom meerdere malen per dag uit en dat is waarschijnlijk de oorzaak , als er geen noodaccu is !
verders vond ik het een super hotel met een waanzinnige service , zoveel soorten eten en drinken …
het hotel is niet nieuw zoals word aangegeven maar is recentelijk gerenoveerd !
ik vind en vond het een prima hotel en ga er 28 aug lekker weer naar toe !!!
jammer dat het niet voor iedereen zo is gelopen maar smaken en stijlen zullen altijd verschillen !