Hotel Serda Of Golden Arena Alanya

Ik wilde graag wat ervaringen horen van mensen die hier geweest zijn, heb wel iets gelezen van mensen die erheen gingen, maar er stond verder niets bij hoe het geweest is.
alvast bedankt

deborah

Niemand die hier geweest is???

Jawel jawel, hier is een reactie!!! :slight_smile:

Ik ben er dit jaar in juni geweest en heb er een hele leuk tijd gehad!!!
Het hotel is pas vernieuwd, eten lekker, kamers proper en voldoende groot, zwembad zalig…
Buurt is gezellig maar eerder rustig maar stappen doe in je alanya waar ja makkelijk en snel kunt geraken!!!

Meer weten? vraag maar…

Bedankt voor je reactie. Weet jij ook iets over excursies die je in de buurt kunt doen? Mijn man is nogal gek op snorkelen en duiken weet je daar iets van?

Ik heb in reacties gelezen dat mensen ziek werden van het eten, maar daar heb jij dus niks van gemerkt?

Bedankt deborah

ik heb geen excursie gedaan maar die kan je er zeker vinden, via het hotel zelfs…
Nee ik ben niet ziek geworden van het eten en ik vind het raar dat dat daar is voorgekomen maar ik ben de Turkse keuken al goed gewoon en begrijpelijk dat toeristen hun maag wel eens anders kan reageren op andere voeding maar ik heb er helemaal niks van opgemerkt!!!

Ik las ook dat er mogelijkheden waren voor massage enzo, weet je daar iets meer van en misschien de prijzen enzo.
En naar alanya is dat makkelijk om daar te komen, en duur?

Goh ik vraag wel veel he :rolleyes:

bedankt Deborah

de prijzen van de massages vallen best wel mee maar buiten het hotel in een Turks badhuis betaal je hier wel minder voor…

met een busje, dolmus ben je voor 1euro ongeveer in alanya