Hotel Kandelor

Hey kan iemand mij wat vertellen over dit hotel (Hotel Kandelor,te Alanya) , eten, personeel,ligging etc…

alvast bedankt ,

Mr. S

iemand hier geweest ???

Heey Mr S :slight_smile:

Ik ben zelf niet in dat hotel geweest wel in Alanya zelf en daar is genoeg te beleven. Als ik de site www.vakantiereiswijzer.nl moet geloven is het een heel goed hotel waar je heen gaat en heb je dus de goede keuze gemaakt. Neem zelf eens een kijkje op deze site. Het wijst zichzelf uit…

Liefs MissNadia :smiley:

Oh cheers Nadia,heb de site ff bekeken en ziet er naar uit dat ik een goeie keuze heb gemaakt :D!!
Ga je dit jaar weer naar Alanya of al geweest dit jaar??
wat zijn trouwens de disco’s,kroegen waar ik echt naar toe moet, las iets over Robin hood (disco)??

en weet jij toevallig iets over het zwemmen met dolfijnen?of het duur is enzo??las dat het daar ook kon namelijk

Grtz Mr. S

14-08-2004
Hotel is goed en het personeel is aardig, maar moet ZEER hard werken voor een hongerloon. Personeel spreekt (soms gebrekkig) Engels en Duits.
Advies: KIJK UIT voor de eigenaren (een oudere man met grijze haren en bril en zijn zoon; rijdt in een zilvergrijze VW).
Sorry dat ik het moet zeggen maar dat zijn HONDEN van kerels en ze zijn NIET te vertrouwen.
Genoemde ‘heren’ wilden dat wij (gezin met twee dochters van bijna 15 jaar) het hotel zouden verlaten (!!!) omdat we te veel met de locale bevolking in het parkje tegenover het hotel zouden praten… SCHANDE!! Is dit nu Turkse gastvrijheid?
Locale bevolking schaamde zich zo diep over deze gang van zaken dat sommigen van hen ons aanboden volgend jaar gratis bij hen te komen logeren…
Wij gaan in ieder geval NOOIT meer naar Hotel Kandelor !! :frowning: :frowning: