Slapen buiten Yellowstone

Beste forumleden

In juni ga ik samen met mijn vrouw naar Canada en Yellowstone. Heeft er iemand tips voor motels/hotels die net buiten het park liggen in West Yellowstone, Gardiner of Cody. We hebben 5 dagen ingepland om het park rustig te kunnen bezoeken en nog wat te kunnen wandelen. Is dit te veel of heb je meer dagen nodig om alles rustig te kunnen bekijken

Groeten

Djeedjee

Wij hadden een leuke cabin in Flagg Ranch Resort. Als ik me goed herinner lag dit tussen Yellowstone en Grand Teton. Ten zuiden dus van Yellowstone.

Yellowstone is enorm groot dus is het vanuit elk punt buiten het park een heel eind rijden tot de andere kant. Als je toch wat meer tijd hebt (5 dagen is al behoorlijk) zou ik daarom bvb. 2 nachten slapen in het noorden van het park (Gardiner of West Yellowstone) en dan nog 2 nachten voor het zuidelijke deel.

Ik raad niet aan om meerdere dagen in Cody te overnachten en van hieruit Yellowstone te bezoeken. Het is van hieruit echt wel te ver tot het NP.

Eens met Frederik. Het is leuk om in Cody te logeren maar niet echt geschikt om Yellowstone te bezoeken. Gardiner is al beter maar het dichtst bij het park is West Yellowstone. Is er een reden waarom je niet in het park zelf wil logeren?
In West Yellowstone en Cody zaten we in Best Westerns, in Gardiner in de Absaroke Lodge. En in Jackson in de Days Inn. Vergeet niet Grand Teton NP te bezoeken en Beartooth hw te rijden. Red Lodge is ook leuk (maar ook niet geschikt voor een trip naar Yellowstone)Hier zaten we in het Rock Creek Resort.