slaapplaats Santa Cruz

Hallo,

In oktober hebben wij gepland om 3 weken door Bolivia te reizen. Onze eerste bestemming is Santa Cruz en wij landen daar om 2u 's nachts en zouden die nacht toch nog een slaapplaats willen vinden.
Zijn er mogelijkheden om een hotel/ hostel te vinden waardat je zo laat nog terecht kunt en hoe geraak je daar best ( rijden er zo laat nog taxi’s)?
Dit hoeft zeker niets speciaals te zijn zolang we die eerste nacht daar niet wat moeten ronddolen tot het weer licht wordt.

Groeten,

Bob

Hoi

Ik weet het natuurlijk niet van elk hostel specifiek. Maar tijdens mijn reis ben ik een aantal keren snachts aangekomen en het is nooit een probleem geweest. Er is altijd wel een bel waardoor je de eigenaar (of iemand die er werkt) wel wakker kan bellen. Dat vinden ze helemaal niet raar.
Helemaal als je reserveerd (toch wel fijn om te weten dat er om 3 uur snachts plek is, en dat je niet hoeft te zoeken) zal het geen probleem zijn.

Ik vond zelf residencial bolivar een erg leuk hostel. Ik heb ook in Alojamiento Santa Barbara geslapen maar dat vond ik minder leuk. Wel heel goedkoop met behulpzaak personeel, maar erg slechte bedden en ongezellig. Residencial Bolivar is juist heel gezellig en nog steeds goed betaalbaar.

Super! Bedankt voor je antwoord!