Ik ben JP, 45jr (getrouwd) en beginnend skiër.
Het zit er niet in dat ik voor het komende seizoen iemand heb om mee te skiën. In maart 2010 ben ik voor het eerst in gebied Zillertal3000 geweest en dat was super.
Ik vroeg me af of iemand in zo’n zelfde partnerloze situatie zit…
Wellicht zouden we samen kunnen…
Paar zwart/wit feiten:
Heb geen auto met winterbanden (vliegen is relaxed)
Heb de eerste dag nog wel wat les nodig
Ben geen Après-ski fan
Ben bijna de eerste die 's ochtends fris bij de skilift staat
Wil geen minuut verkwisten, want ben verslaafd aan sneeuw
ik vind dat juist gaaf ,want dan is niet iedere afdaling dezelfde ,je komt wel steeds in hetzelfde hotel terug in tegenstelling tot een huttentocht ,waar je al skieënt van hut naar hut gaat. en je gaat met een groep van ca 10 die op jouw niveau zitten onder begeleiding van een skileraar/gids.ik verwacht dat je daar ook nog wel wat van leert.
succes met het vinden van een bij jou passende reis.
groeten petra
Reeds 18 jaar ga ik met een stel vrienden en kennissen naar Oostenrijk of Italie om te skieen. De groep bestaat uit zowel mannen als vrouwen in de leeftijd tussen 30 en 65. Van timmerman tot fysiotherapeut. Dus een behoorlijk gemeleerd gezelschap. We vertrekken vrijdag in het begin van de avond, komen zaterdag’s aan. Dan de latten onderbinden en skieen. In totaal is het 4 dagen skieen. dinsdagavond weer in de bus en woensdag weer thuis. Het kost dus maar 2 snipperdagen. Een groot deel van de groep is gevorderd. Een aantal iets minder. Sommigen nemen af en toe nog een lesje. Overdag skieen, s’avonds gezellig met z’n allen een drankje aan de bar. Mocht je geinteresseerd zijn, laat dan via mijn website een berichtje achter.
gr.
rein