Wij organiseren 1 x per jaar een ski safari, onze (27e) reis is geschikt voor ervaren Skiërs, dagelijks skiën in een ander gebied olv 4 Oostenrijkse skigidsen.
Vertrek 23 januari tot 1 februari 2015.
Wij gaan in 3 landen skiën, Oostenrijk, Italië en Duitsland, onze reis is ook geschikt voor alleengaanden, alleenstaanden en samenwonenden
Skiën in Schlick 2000, Merensen/Bressanone, Axamer Lizum, Seefeld, Garmisch Partenkirchen, Kuhtai en Mutters. Nu nog 2 x 2 p.k. beschikbaar.
Meer weten over onze reis … stuur een e-mail.
Hallo,
Wij zijn een echtpaar van (man 54 jaar en vrouw 51 jaar).
Zijn zeer geïnteresseerd om met een groep te gaan skiën.
Maar wil eerst weten wat de gemiddelde leeftijd is en per welke datum er geskied wordt?
groetjes
An:dag:
Beste An,
De gemiddelde leeftijd is 50 plus, de jongste deelnemer is 43 en de oudste 70. Jullie leeftijd past dus.
We vertrekken vrijdagavond 23/1 dan is het zaterdag vrij skien, zaterdagavond komen de gidsen en starten we de volgende dag met de safari. Ons programma is te vinden blij www.skihollandgroep.com. Wij zijn geen reisorganisatie.
Met vriendelijke groet,
Tina
Beste An,
Inmiddels onze site bekeken, er is nu nog 1 x 2 pk beschikbaar.
Ons reisje zit bijna vol, er is nog plaatst voor 1 vrouw, geen zin om alleen te gaan skien ga dan mee met onze skisafari.
lees je dit bericht en denk je het lijkt mij ook wel iets, informeer dan of er nog een mogelijkheid is.
ivm ernstige ziekte hebben wij een annulering ontvangen van een deelnemer.
Door deze annulering hebben wij nog plaats voor 1 heer, lijkt het je leuk om elke dag in ander gebied o.l.v. een skigids en met een enthousiaste groep ervaren skiers te skiën, informeer dan via 0628936088 of het nog mogelijk is.
Ons reisje zit vol.
Eventueel kan ik je op een reserve lijst plaatsen.
Helaas vandaag een annulering ontvangen, wie wil er op de valreep nog mee.
Bel mij bij interesse 0628 93 6088