Ski-weekend Val-Fresus vanaf don 12 feb

Reisgenoot gezocht : Wie heeft er zin om mee te gaan skiën naar Frankrijk, voor ca 200 pp (inclusief bus, skipas en appartement?)
Vertrekdatum donderdag 12 feb.

Ha Tette, Wat is de maximum leeftijd? Ik ben beginnend ouwe knar, maar weet met die 2 latjes heel goed raad.
Groetjes

Hallo Hans,

Geen maximum, hoor. Welkom als je het leuk vindt. Ik ben zelf geen super goede skiër, zit vooral op blauwe pistes.
Wat is jouw ski-ervaring?

Ha Tette,

Nou dat klinkt goed. Mijn ski- ervaring is wel redelijk, maar een blauwe afdaling doe ik ook wel graag. Ik ga graag mee, maar moet nog even kijken of ik me vrij kan maken. Dat weet ik maandag. Je kan me ook rechtstreeks mailen op hbwijma@gmail.com
Leuk dat je me Hans noemt, want zo heet ik wel, maar gebruik al heel lang mijn 2e naam Boudewijn.

Hoi Boudewijn,

Laat me even weten of het lukt. Ik heb al geboekt bij Bizztravel. Dan neem ik dinsdag contact op met het kantoor om eea te wijzigen, in ieder geval voor een plek in de bus.
Mijn voornaam is trouwens Antoinette.

Hoi Antoinette,

Hartelijk dank voor je mail. Ik laat je het z.s.m. voor dinsdag weten.
Met vriendelijke groet,
Boudewijn

P.S.
Even over mijn naam. Boudewijn Hansen is de artiestennaam. Afgeleid van Hans Boudewijn Wijma.
Ik overweeg wel om mijn account binnenkort om te zetten naar de eigennaam.

Hoi,

Even in het kort de gegevens : op donderdag 12 feb vertrekt de bus rond 17.30 uur uit Utrecht,; aankomst op vrijdag in Valfresus, meteen skiën t/m zondag. 's Avonds in de bus en op maandag 16 feb weer thuis in Nederland.