Skiweekend februari (val Frejus ccompleet nog geen 200 euro)

Wie gaat er mee een wintersportweekend naar Val frejus met de bus voor nog geen 200 Euro.
Ik ben een man van 49 en zoek een of meerde personen om een appartement te delen.
Appartementen liggen aan de piste.

Bert Grit
Montfoort.

Lijkt me leuk, Bert. Ik ben een vrouw van 44 en wil ook graag een skiweekend naar Frankrijk. welke data heb je in gedachten?

groet van Antoinette

Hee leuk dat je reageert ik zat aan het weekend van 12 februari te denken.

Mijn email is bertgrit@outlook.com.
Je mag mij ook toevoegen op facebook.

Ik zelf kom uit Montfoort en jij?

Hoi Bert,

Ik kom uit Apeldoorn. Sinds gisteren lid van Facebook ( om te kunnen reageren op dit soort oproepen). Mailen zit meer in mijn systeem dus hier mijn mailadres :
Edit: e-mailadres graag uitwisselen per PB.
Het weekend van 12 feb is prima. Ik ben een liefhebber van Frankrijk en ben eerder wezen skiën in La Plagne en St Francois Longchamps de afgelopen 2 jaar. Qua pistes vooral blauw dus niet spectaculair. Valfrejus lijkt me compact en gezellig.
Wat is jouw ski-ervaring?

Ik ski al wat langer maar niet regelmatig elk jaar.
Het is inderdaad een leuk gebied waar je elkaar altijd weer tegenkomt.

Bert

ps ik heb ook in Apeldoorn gewoond
Aan de olieslagershorst

• Updated - - -

Heb je toegevoegd op facebook

Hoi Bert,

Heb je al reacties van anderen gekregen? Als je wilt boeken (met vertrekdatum d0 12 feb), heb je nog wel wat tijd. Als het appartement door jou en mij gedeeld gaat worden, dan is dat prima.

groet van Antoinette

Hoi Bert,

Ik heb gisterenavond met Tette gemaild en zie nu dat jij de initiatiefnemer bent. Ik heb er wel oren naar. Ik ben een redelijke skiër, vrolijk, jouw leeftijd en met gevoel. A.s. maandag weet ik of ik me kan vrijmaken. Laat me even weten of er nog plek is.
Ik kom zelf uit Wijk bij Duurstede.
Groetjes
Boudewijn

Hoi Bert,

Ik heb gisterenavond met Tette gemaild en zie nu dat jij de initiatiefnemer bent. Ik heb er wel oren naar. Ik ben een redelijke skiër, vrolijk, jouw leeftijd en met gevoel. A.s. maandag weet ik of ik me kan vrijmaken. Laat me even weten of er nog plek is.
Ik kom zelf uit Wijk bij Duurstede.
Groetjes
Boudewijn

Is er evt. nog een plekje voor mij?
Ik heb jaren geleden een keer met jouw geskied Bert Grit in Valloire, weet je dat nog?

12 februari ga ik niet meer redden misschien het weekend van de 19de ?

Bert
We hebben nu vier personen 2 man 2 vrouw,
Wie heeft ideen voor een locatie?
twee apartementen of 1 grote

Ik ga al skiën op 12 februari. Jullie succes met de nieuwe groep.