Dag allemaal,
Ik heb de oorspronkelijke ski-plannen in januari/februari uitgesteld naar paasverlof 2013… reden: ben recent toch nog op verlof gegaan en ik acht de kans klein om met zo’n klein interval een weekje verlof te mogen nemen.
Wie voelt er zich geroepen voor wat sneeuwpret onder een ‘gegarandeerd’ zonnetje met gezellige, sfeervolle avondjes in de het volgend Paasverlof (2 april- 12 april) voor zo’n 6-tal dagjes ?
Het is wel erg aan het kriebelen om terug op de latten te staan… Misschien dat ik (eindelijk) ook eens een poging waag om te leren snowboarden …
Frankrijk (Haute-Savoie), Zwitserland of Italië geniet mijn voorkeur… ik zie het wel zitten om samen een chaletje te betrekken en wat te kokerellen en/of uit eten te gaan.
Dit jaar ben ik sowieso van zin mijn eigen ski-gear aan te schaffen. Het board en valhelm kan ik wel voor 3 dagjes huren, dat speelt geen rol. Ideaal komt er een iets meer ervaren boarder bij die een half dagje mee op de piste trekt om basistechnieken aan te leren. Vallen hoort er nu eenmaal bij, daar maak ik me geen illusies bij
Even wat over mezelf: jonge, avontuurlijke en goedlachse kerel van 28j, junior manager bij een internationale NGO, behulpzaam, verantwoordelijk en respectvol. Vrij extravert, leergierig met brede algemene kennis, altijd interesse om nieuwe mensen te leren kennen… [/COLOR]