Gezocht: sportieve skigezel(len) eind januari 2013 / februari 2013

Hallo allemaal,

Binnen mijn vriendenkring ben ik (m, 28, belg, positief en sociaal) zowat de enige met skivaardighede n en skipassie, en nu na enige tijd kriebelt het toch té fel en wil ik terug de latten aanbinden. Ik ski al zo van mijn 6de, en vooral in gebieden als Zillertal (Tirol), Nauders (drielandenpunt), Portes de Soleil (Avoriaz).

Ik heb ook op *snowfinders.co.uk *interessante bestemmingen gezien in VSA (Aspen) en Canada (Tremblant in Québec, Jasper, Blue Mountain…), …

Mijn plan is zo’n 5 à 8 dagen door te brengen. Als ik een goede deal vind voor de aangegeven periode in de VS/Canada en ev. Europa zal ik 'n follow-up bericht posten met ideeën. Een Europese bestemming mag uiteraard ook … al is het Tiroler-gebeuren niet meer zo aan mij besteed. Goede pistes, nieuwe accomodatie met mogelijkheid tot extra activiteiten (grill/gourmet, toffe winkelwandelstraat, misschien indoorsport zoals bowling?) en uitgaansmogelijkheden staan centraal in mijn plan.

Wie ziet het zitten om dus samen in de periode eind januari/februari 2013 de latten (of board) aan te binden ?
Suggesties voor andere puike ski-locaties zijn zeker welkom!

Groeten
Nico

Hebben er zich nog andere geïnteresseerden gemeld? Zie het wel zitten om te gaan skiën met een groepje.

Dag arnedm,

Nee, nog geen respons gekregen. Nu, valt wel op te merken dat ik net tussen 28 december en 6 januari op verlof ben geweest naar Sicilië en dat ik geen succes zal oogsten om terug zo snel (ook februari) een weekje verlof te willen nemen. Eerstvolgende mogelijkheid zal eerder het paasverlof worden (ca. 1 april - 16 april). Heb hiervoor nog een oproep te plaatsen… Succes in ieder geval !