singpore en sabah

Over 3 weken is het zover en vliegen we naar singapore. We zijn 2 dagen in singapore, iemand tips over wat we daar echt moeten zien?
Daarna vliegen we riching tawau om te gaan duiken bij de sipidans en dan hebben we tot 8 mei om naar kota kinabulu te komen, iemand tips wat we zeker niet over mogen slaan?
we willen ons niet haasten en mooie stranden zien en natuurlijk de mooie jungle niet over slaan :slight_smile:
welke jungleparken zijn jullie geweest en wat moeten we daar zeker doen?
en hoe zijn de eilanden bij kota kinabulu?
verder willen we naar het shcildpad eiland denk ik

alvast bedankt voor de tips

Spannend zeg, jullie kunnen al niet wachten zo te lezen. In Singapore is het leuk om bij het gedeelte rond te lopen waar de hoge kantoren zich bevinden en daarnaast kun je een leuke rondvaart maken. ook de dierentuin is een aanrader, erg mooi aangelegd en je kunt er een nacht safari doen.

Verder zou je tijd kunnen besteden aan Sentosa eiland, weg van de mensenmassa en hopen dat het niet druk is op die dag. Op dit eiland is een erg mooie aquarium te zien.

Verder kun je er goed shoppen, ik weet niet of het handig is omdat Sā€™pore al in het begin van je reis zit. Orchard road is een leuke straat om te zien, vol met winkels en als je van electronica houd dan is Funan IT mall wel iets, zit op North Bridge Road.

Heb je geen Lonely planet van Maleisiƫ en Singapore?

Frank

idd heel veel zin :slight_smile: ontmoet mijn vriend in singapore want die is al een half jaar aan het reizen, dus dat maakt het extra leuk

heb een lp en nog een ned. kleine reisgids met meer gedetailleerde landkaarten. Maar hoopt op extra tips, vooral omdat ze bij singapore beetje vaag blijvenā€¦
maar voor singapore zijn dit goede tips daar kunnen we weer wat mee

ok, heel veel plezier alvast daar en je zult het zeker prachtig gaan vinden.

Gr. Frank