Beste allemaal,
Dit jaar wil ik voor de 5e keer naar Mexico, alleen ben ik dit keer voor het eerst single…
Kan iemand mij helpen aan reisorganisaties die vakanties naar Mexico voor singles organiseert? Bijna alles wat ik tegenkom is een rondreis, gecombineerd met Guatamala en Belize etc. Ik wil juist een week, 1,5 week lekker met mn gat op een all-inclusive resort zitten, omdat ik die reizen allemaal al heb gedaan…Misschien een reis boeken en los een salsa cursus, of kookcursus?
Alle tips welkom!!!
Groetjes
Suze
Als je 1 of 1,5 week in een all-inclusive resort wilt zitten zou ik juist niet via reisorganisaties boeken, die kloppen alleen maar extra geld uit je zak. Als je al een resort hebt gekozen kun je beter direct via dit resort boeken of via intermediars als Expedia.com of booking.com
Afhankelijk van de periode kan je zelfs gewoon ter plaatse gaan zien, gewoonlijk zijn er in de zomer kortingen te krijgen (het grote hoogseizoen is daar de winter). Ik heb daar zelf nog een paar keer geboekt, afgaande op de reclame in de lokale kranten.Daar het toerisme naar Mexico nu wat minder is vind je zeker iets.
Groetjes
Thierry