Hoi!
Normaal gesproken houd ik van iets actievere vakanties, maar ik ben heeeel erg toe aan een weekje alleen maar relaxen, genieten, zwemmen, eten, cocktails drinken op een strandbedje, zon…
Ik wil graag in april gaan, ik zag bijvoorbeeld een aantal leuke reizen met vertrekdatum 15 april, maar datum is nog flexibel.
Het weer in Europa is nog te koud, ik heb een aantal supermooie 24-uurs ultra all-inclusives gezien in Mexico die heel erg goed beoordeeld worden. Lijkt me echt het ultieme relaxen…
Iemand die hier ook zin in heeft?
Een aantal excursies doen vind ik leuk en prima en we kunnen uiteraard ook zelfstandig dingen ondernemen.
Zie: www.arke.nl/24-uur-ultra-all-inclusive/
Ik denk bijvoorbeeld aan Sensatori Azul by Karisma of Azul Fives by Karisma.
Beide hotels hebben overigens ook een optie voor twee queensize bedden op een kamer. Misschien ook lekker…
Ik ben een vrouw van 34, single.
Groetjes!
Ik ben ook heel erg toe aan 1 of 2 weken relaxen in de zon. Heb een langlopend project met een deadline van 1 april, afgelopen zomer daardoor ook een vakantie gemist. Ben je al eerder in Mexico geweest?
Groeten,
Sander
Hoi Sander, thanks voor je bericht. Ja, precies datzelfde is bij mij dus ook het geval. Vorig jaar geen vakantie gehad, heel veel gewerkt met veel reistijd en nu moeee en toe aan echt alleen maar even heel luxe relaxen!
Nee, ik ben nog nooit in Mexico en ook nog nooit naar zo’n ultra all-inclusive resort geweest 
Op zich is een andere bestemming geen probleem en de datum is flexibel in april. Een van die resorts die ik noem is op vertrekdatum 22 april bijvoorbeeld voor een leukere prijs.
Andere bestemming kan ook, maar het moet wat mij betreft wel echt een heel erg luxe en goed (beoordeeld) resort zijn, met goed eten en niet van die oubollige kamers… En mét echt al warm weer in april, helaas is dat op veel plekken nog niet het geval in april.
Een paar excursies vind ik na even relaxen ook leuk hoor. Wat dat betreft schijn je in Mexico ook wat meer opties te hebben dan in bijvoorbeeld Dominicaanse Republiek (ook schijnen de resorts in Mexico wel luxer te zijn).
Maar als je iets anders echt moois of leuks gezien hebt, laat gerust even weten.
Succes in elk geval met de deadline van je project 
Dat andere resort zou 15 of 22 april kunnen.
Heel veel eerder dan 15 april lukt mij niet (en is ook een vakantieweek, dus vrij duur, denk ik).
Laat maar weten als je even rond hebt gekeken op die website(s).
Ik ben al wel eens in Mexico geweest, maar alleen in Mexico City voor een bruiloft. Ik heb toevallig een Mexicaanse in mijn team en zal eens vragen of zij nog tips heeft. Luxe is voor mij belangrijk, dus jouw idee over waar de reis aan moet voldoen kan ik me helemaal in vinden 
Ik zal vanavond wat gaan zoeken en laat ie weten wat io nog gevonden heb.
Welke prijs had ie in gedachte? Datum is voor mij geen probleem 
Ik had al wel even rondgekeken en kwam op die twee resorts uit die op verschillende plekken goed beoordeeld werden en er heel mooi uitzien. Had nog een andere hele mooie gezien, maar die was niet beschikbaar.
Leuk dat je in Mexico city geweest bent voor een bruiloft.
Prima om even te zoeken en tips te vragen aan je collega.
De prijzen voor deze resorts met vertrekdatum 15 of 22 april vind ik oké, 1550 tot max 1700 euro of zo voor 9 dagen.
Langer kan ik dan ook niet gaan 
Maar idd liever gewoon wel echt een keer heel mooi en luxe.
Je kunt wellicht ook altijd nog iets langer blijven, tegen die tijd ken je misschien ook wat mensen en ben je daar niet meer echt alleen (of maakt het je minder uit bijvoorbeeld en kun je excursies doen e.d.).
Goedkopere bestemmingen met mooi weer vind ik ook geen probleem. Zag wat mooie resorts in Kaapverdië, maar volgens internet is het daar (net als in Turkije) nu nog niet heel warm.
Aruba kan ook, maar ook niet goedkoop. Cuba, Jamaica ed staan er ook bij, daar heb ik me nog niet in verdiept.
Het gaat me minder om de bestemming, meer om even echt een weekje heel luxe relaxen (met mooie kamer en goed eten, warm weer).
Ik hoor het wel!
Groetjes
We hebben in ieder geval precies hetzelfde idee over waar de vakantie aan moet voldoen 
Ik stuur vanavond wel wat ik gevonden heb!
Inderdaad!
Top… Ik zie het vanavond…
@ Sander: ik heb geprobeerd je een privébericht te sturen, kijk maar even of je die ergens ziet (op mobiel ziet deze site er niet heel gestructureerd uit, het heet ‘prikbord’ of zo, dus ik weet niet precies of het nu een persoonlijk bericht is of niet).
Privé bericht heb ik niet ontvangen, kan zijn omdat ik ook op mn telefoon aan het kijken ben