:rolleyes: Ik zoek een leuke vriendin, 25-35, die samen op vakantie wil gaan met mij, vrouw 28 jaar. Zit zelf te denken aan september/oktober. Ik weet nog niet precies waarheen, maar misschien kunnen we samen iets leuks uitzoeken.
Wie heeft er leuke ideeen?
hoi, wat dacht je van 4 weken naar mexico? rondreizen lowbudget, maar dat kan makkelijk, want het is geen duur land, als je tenminste niet op supertoeristische plaatsen komt. hotels zijn goedkoop en het openbaar vervoer (bus) is goed geregeld. ik wil graag veel zien, maar natuurlijk ook af en toe genieten aan een wit strand. ik fotografeer graag en heb een goede conditie, omdat ik veel sport, en ga dingen als klimmen of ver lopen niet uit de weg. hou er niet van om alleen maar aan het strand te liggen of de hele dag op een terras te zitten. en uitgaan is leuk, maar wel met mate, want dat kan ik hier ook wel. ik houd wel van een paar drankjes af en toe, maar niet van elke avond doorzakken. ik ben al eens in mexico geweest en het is een heel veelzijdig land; jungle, oudheid, koloniale resten, witte stranden, indianen, het is er allemaal. tenslotte: ik woon in groningen, heb vakantie in september, rook niet en maak makkelijk contact, maar klets je niet de oren van het hoofd. kun je je een beetje in dit verhaal herkennen, mail me dan.
Hoi ik ben Layilah, ik zoek iemand om mee op vakantie te gaan, wel in september, lekker een paar weekjes zon zee en strand, en all inclusive vakantie.
Verder kan ik over mezelf vertellen, ik rook niet, ben student, makkelijk in de omgang, hou ervan om dingen te ondernemen.
Ik zoek een leuke man of vrouw die met mij mee wil gaan, als je dit ook leuk lijkt, reageer dan!
Groetjes Layilah