Hallo allemaal,
Ik zou eind deze zomer graag nog lekker even een weekje op vakantie willen. Het maakt me eigenlijk niet uit waar heen en of het een simpel appartement of een luxe hotel is maar ik wil niet al te veel geld kwijt zijn. Gewoon lekker een weekje naar de zon, lekker eten, overdag lekker bij het zwembad liggen en 's avonds lekker aan de cocktails en een terrasje pakken of de dansvloer in de disco onveilig maken
Een keer een excursie doen vind ik ook leuk, maar hoeft wat mij betreft niet perse… Omdat alle vakanties in augustus vrij duur zijn, is een weekje ultra all inclusive het meest ideaal omdat je op die manier tijdens de vakantie geen extra geld hoeft uit te geven. Ik heb 2 hele mooie hotels gevonden voor zo’n 600 euro per persoon waarbij je 24 uur all in hebt. In je eentje is het natuurlijk niks aan om naar zo’n hotel te gaan dus ik ben opzoek naar 1 of meerdere reisgenootjes. Ik ben zelf 28 jaar en kom uit Noord-Holland. Leeftijd maakt me niet zo heel veel uit, dacht zelf aan iemand ergens tussen de 20 en 30 jaar. Mocht je interesse hebben dan hoor ik graag van je!!
Groetjes :zon02:
He meid!
Ik heb mss een leuke tip voor je! Je hoeft niet persé All-in te gaan hor.
Ik heb toevallig net een vakantie met 3 andere meiden geboekt in Marmaris :zon02: direct aan het strand en vlakbij het centrum voor nog geen €470 p.p. met ontbijt (en alle verzekeringen) voor 11 dgn! Is ook geen geld. Je moet natuurlijk wel nog 9 dgn uiteten gaan enzo maar kost niet zo veel daar he en je hebt genoeg keuze uit vele restaurantjes
Je moet maar eens op Corendon of Dreizen kijken, genoeg keuze!
Groetjesss nicole
En die prijs is trouwens ook voor eind augustus :zon02:
Hey Nicole!! Bedankt voor je berichtje! Ik had in eerste instantie ook voor logies ontbijt gekeken tot ik opeens deze 2 relatief goedkope luxe ultra all inclusive hotels tegen kwam, beoordeling 8,2 dus het eten is erg goed en annimatie en discotheek aanwezig, je hoeft dus in principe het resort niet af als je dat zou willen. In verhouding zijn deze 2 hotels daarom goedkoper dan dat je logies ontbijt zou boeken, daarbij heb je met 130 euro niet genoeg om 8 dagen te lunchen, dineren en je drankjes overdag, 's avonds en 's nachts zeg maar… Ik heb overigens 2 seizoenen in Marmaris gewerkt, hele leuke vakantiebestemming, heel veel plezier daar!!!
Groetjes