Hoi,
Ik ga in mei 2014 op zon vakantie naar Turkije.Ultra all inclusive 24 uurs service. Dat wil zeggen dat je 24 uur per dag in de watten wordt gelegd.
Inmiddels heb ik geboekt voor 12-05 t/m 19-05 (8 dagen) in het Turquoise Resort (Hotel) te Side. De plekken worden nu snel beperkt en ook steeds duurder, dus snel een optie/boeken is wel geadviseerd.
Ik wil relaxen, zwemmen en beetje cultuur snuiven. Dus voornamelijk genieten Het beste lijkt mij iemand van rond mijn leeftijd (29) dit jaar 30.
Hou rekening met een prijs kaartje van ongeveer 1100 euro, dan heb je wel zelf een eigen 2-persoonskamer met 24/7 eten en drinken en niet veeI andere onkosten. Dat alles in een van de beste en meest geboekte resorts van Turkije. Natuurlijk heeft ieder zijn/haar vrijheid om te doen wat je wil, ik stel daar geen eisen of voorwaarden aan.
De prijs 1100 euro +/- (incl. reisverzekering+annulerings verzekering+boekingskosten+ect.) Dit is dus de totaal prijs onder de streep. Lijkt duur, maar je hoeft niets meer bij te betalen voor ontbijt/lunch/diner/drankjes ect. reken maar uit wat je daar normaal per dag aan kwijt zou zijn. Vlieg vanaf airport Eindhoven.
Heb je interesse om mee te gaan chillen en even bij te komen?
Stuur me dan even een berichtje, ik ga sowieso!
Groetjes Roy