ben 62, slank en zeer gezond ; heb veel gereisd ; sinds 2 jaar alleen ; zoek leuke vrouw om mee te reizen
s
Hallo Rijckevorsel,
Je bent wel akelig kort van stof.
Ik ben 60 jarige Vutter die met een rugzak door de wereld trekt. Ik wil mijn vrouw-kinderen en kleinkinderen niet langer dan een maand achter laten. Ik wil nog wel (zolang ik dat nog kan) wat van de wereld zien. Ik heb China-Vietnam-Canmbodja-India enz nog op mijn verlanglijst staan. Dat moet dan in de eerste 4 maanden van 2010 gaan gebeuren.
Overigens ben ik een man(maar dat snapte je al) en mijn vrouw ziet deze manier van reizen niet zitten.
Laat effe weten of je dit wat lijkt.
Hallo, ik ben ook singel en 62 jaar jong, ik wil graag 3 mnd weg liefs naar India, heb al veel gereisd. Zou graag in contact komen met je. Groetjes Dieks
Beste reiziger
Las net je bericht dat je opzoek bent naar een vrouw om mee te reizen.
Ik vertrek half januari voor 3 maanden naar Argentinië en zoek iemand om samen mee het land te verkennen. Ben geïnteresseerd zowel in Patagonië
( gletschers) als het noordwesten (schitterende rotsformaties en cactussen, Indiaanse dorpen). Ik heb net als jij veel gereisd, veel interesses en deel graag met iemand de ervaringen van het onderweg zijn.
Ik hoor graag van je
:wereld: Luisa
Sorry ik snap het niet helemaal ben jij de man die naar argentinie wilt of naar india? laat nog even iets van je horen als je wilt. groetjes Dieks.
Hoi allemaal,
Ik zou weer graag een reis door India willen maken, maar ook Argentinia is interessant. Welke plek ter wereld niet? Ik heb geloof al contact gehad met Luisa en heb begrepen dat zij in maart al vertrekt, wat voor mij niet haalbaar is. Het lijkt mij leuk te reizen met een aantal mensen en ervaringen te wisselen. Maar pas vanaf de volgende zomer/ herfst zal dat voor mij eventueel mogelijk zijn. Ik hoor wel iets van iemand als er iets concreets op tafel komt?
Groetjes,
Renée