India

Hallo, mijn naam is Wim, ik ben 60 jaar en in de gelukkige omstandigheid dat ik tijd begin te krijgen om wat van de wereld te gaan zien. India :india: staat al langer op mijn verlanglijstje, ben er tot nu toe nooit geweest. Ik overweeg in 1e instantie een reis van een week of 6. Wat ik er zo over lees is de periode november-april het meest geschikt dus ergens in die maanden wil ik vertrekken (2011/2012).
Het lijkt me gaaf om er een backpacker vakantie van te maken (heb ik nog nooit gedaan) en van tevoren een grof plan uit te werken m.b.t. de dingen die ik graag wil zien.

Ik ben goed in staat zoiets solo te ondernemen maar het kan met een of meerdere anderen nog leuker zijn. Als je denkt dat we er samen iets van kunnen maken aarzel niet contact met me op te nemen.

Groetjes
Wim

Hallo Wim,

Het lijkt me fantastisch om zo iets te ondernemen, ik ben sinds 6 weken met pre-pensioen en het lijkt me geweldig om ook zo iets te ondernemen, ook ik heb dit nog nooit gedaan, ben een schijtlaars om zo iets alleen te ondernemen, dus mijn vraag…zoek je nog mede reizigers, mijn leeftijd is 61 jaar.

groetjes
Marian

Hallo Marian,

Leuk dat je op mijn oproep reageert, dank daarvoor!

Ik heb nog geen reisgenoot tot nu toe, is ook niet persé een voorwaarde voor me. Tref je de juiste persoon kan het een verrijking zijn maar het kan ook anders lopen. We kennen elkaar in het geheel (nog) niet, de plannen zijn (voor mij tenminste) nog weinig concreet. Ik weet niet hoe dat wat jou betreft ervoor staat?

Ik weet één ding wel zeker, ik ben vast van plan deze winter zo’n reis te maken. Helaas kamp ik momenteel met wat hardnekkige rugklachten, daar moet ik eerst meer duidelijkheid over hebben. Is wennen voor me hoor, nooit wat gemankeerd, actieve levensstijl en nu dus wat last en beperkingen :(. Ik ga er van uit dat over een poosje de zaak weer normaal functioneert. Ik ga dan ook stap voor stap wat lezen, nadenken over wat ik in mijn rugzak mee wil nemen, zorgen dat de uitrusting compleet wordt en op enig moment een ticket kopen.

Ik zou het leuk vinden als we de komende tijd wat contact kunnen houden om wat gedachten uit te wisselen. We merken dan denk ik gauw genoeg of er voldoende eensgezindheid is om elkaar als reisgenoot te gaan zien.

Vind je dat een acceptabel voorstel?

Graag hoor ik van je,

Groetjes
Wim

Hallo Wim,ik ben ook van plan om in jan of febr in indonesie te gaan fietsen ,maar India lijkt mij ook leuk en interessant.Ik ben 66 jaar en heb enige ervaring. Kunnen wij kontakt opnemen?
Ton.

Hallo Ton,

Dank voor je reactie op mijn oproepje.

Sinds een paar weken weet ik dat mijn beste vriend , die in 1e instantie moest werken, mee kan gaan dus reis ik met hem. We vertrekken de 22e december al naar Delhi om van daar uit onze tocht te beginnen.

Ik moet nog uitvisssen hoe ik mijn oproepje op deze site kan de-activeren, daar ben ik nog niet achter.

Ik wens jou veel succes bij het vinden van een reisgenoot en alvast een fijne vakantie voor begin volgend jaar!!

Groet
Wim

Hartelijk dank voor je berichtje, en een heel mooie tocht.
Groeten Ton.