reisgenoot gezocht voor india Thailand en Birma

Hoi, ik ben van plan om vanaf midden november tot en met de tweede helft van februari te gaan reizen door India (noord, midden, zuid), Thailand en Birma. Ik houd van flexibel rond reizen en ontwijk het liefst de toeristische plaatsen. Voorkeur voor rust en platteland. Mijn leeftijd is 68 jaar en ik ben in goede conditie, sportief type. Ik hoop via deze weg een gelijkgestemde reisgenoot te vinden. Dit zou voor een gedeelte van mijn geplande reis kunnen, dus voor langere of kortere periodes. Geen voorkeur voor vrouw of man. Uiteraard een persoon die zich in mijn manier van reizen kan vinden. Iemand die zelfstandig is, ook dat we kunnen opsplitsen als daar behoefte aan is, houd van een goed gesprek, niet georganiseerd wil reizen, maar een flexibel reisschema wil aanhouden. Vooralsnog heb ik heden geen reis schema, maar ben ik me aan het oriënteren.

Wie kan zich vinden in deze beschrijving? Dan hoor ik graag van je.
Hartelijke groet, John Wouda

Ha die John,

Ik ben geïnteresseerd om een gedeelte van jouw reis mee te maken vanaf Half november en ik wil dan graag naar India voor een paar weken.
Ik ben een man van 65 die graag wat buiten de gebruikelijke paden een land verkent waarbij sommige toeristische attracties ook niet vergeten hoeven te worden.
3 jaar geleden heb ik 3 maanden Zuid Amerika gedaan en dat was perfect.
Geen backpacker maar met een koffer low budget reizen lijkt me wel wat.
misschien dat ik na India nog een uitstapje maak naar Tibet of Nepal maar dat moet ik allemaal nog bepalen.
Ik hoor wel van je als je verder kennis wilt maken.
Met vriendelijke groet

Klaas

1 like