Hallo 50 plussers,
Ik een vrouw van 55 jaar zoek medereisgenoot naar landen als India of Costa rica. (Zie er wel jonger uit)
Als je interesse hebt reageer en dan kunnen we meer uitwisselen over de wensen van een ieder.
Groetjes Yvonne
Hallo 50 plussers,
Ik een vrouw van 55 jaar zoek medereisgenoot naar landen als India of Costa rica. (Zie er wel jonger uit)
Als je interesse hebt reageer en dan kunnen we meer uitwisselen over de wensen van een ieder.
Groetjes Yvonne
Hallo Yvonne,
Ik zal me even voorstellen Ans 56 jaar ik wil het najaar na China en vrienden bezoeken in Nanjing pak daar een Hotel daar even rond kijken misschien zouden we daar vandaan naar India
kunnen reizen.
Lijkt het je wat.
Groetjes Ans
Hoi Yvonne,
Ik wil in het najaar na China een vriend bezoeken in Nanying, verblijf daar in een hotel wil daar wat rond kijken. Hij zou daar kijken voor wat rond reizen je zit vaak alleen chinezen. Maar het schijnt wel goedkoper te zijn dan als je het in Nederland boekt. We zouden dan een vlucht kunnen nemen naar India. Lijkt het je wat???
groetjes Ans
Hallo Yvonne,
Ik ben 51 jarige vrouw, uit Oost-Vlaanderen en zou graag naar India en Costa Rica en nog vele andere prachtige plaatsen gaan. Kan gerust 5 weken verlof nemen (buiten hoogseizoen) en eventueel alles samen plannen.
Graag een seintje als je nog iemand zoekt.
Groetjes
Lut
Hallo Yvonne,
Ik ben Rita, ook 55, zie er jonger uit en ik reis graag. Heb al veel gereisd en ben inmiddels 4x in India geweest, ben er echter nog lang niet uitgekeken.
In 2010 met vrienden gereisd van Delhi naar Mumbai via Centraal India (o.a.Ujjain, Mandu, Bopal, Aurangabad). Ken je Dimsum? Die heeft mooie festivalreizen (Kumbh Mela bv of Vauta Fair (Gujarat). India is heel goed te doen met auto met privechauffeur.
Zit zelf te denken aan okt/nov12 of jan/feb.13
En er zijn nog zoveel meer interessante bestemmingen; Peru/Bolivia, Birma, Cambodja/Laos, Brazilië. Hoor graag van je.:dag:
Groetjes, Rita
Ik zou graag tussen half augustus en begin december 3 tot 5 weken rondreizen, bij voorkeur niet georganizeerd en in een warm land. (Brazilië? Colombia? Laos? Cambodja? …). Ik ben 61. Iemand geïnteresseerd om te kijken of we samen zouden kunnen gaan? snijboon@xemaps.com