sicilie eerste 2 weken september

Wegens het beeindigen van mijn relatie zit ik nu met een geheel geregelde reis door sicilie voor 2 personen. Helaas met maar 1 persoon, en dat ben ik. Ik ben een 23 jarige mannelijke student. Ik kan veel positieve dingen over mezelf hier gaan vertellen, maar het lijkt mij het beste dat we elkaar leren kennen in een gesprek van tevoren om te bepalen of we het 2 weken met elkaar uit kunnen houden :wink: In een vakantie zoek ik de balans tussen cultuur, ontspanning en inspanning. Dit blijkt ook uit de plaatsen waar de reis ons heen voert:

Rome: cultuur
Palermo: cultuur, onspanning
Stromboli: Inspanning, ontspanning en een sprankje cultuur (stromboli met ingrid bergman remember ;))
Taormina: onspanning
Syracusa: cultuur
Agrigento: ontspanning, cultuur

Het vervoer is met vliegtuig, trein en boot en allemaal al uitgezocht.

Ik zoek een man/vrouw tussen de 18 en 30 jaar die net zoals mij niet de hele vakantie op het strand wil liggen, maar ook geinteresseerd is in cultuur. Liefst iemand met een redelijke algemene ontwikkeling zodat we ook nog een goed gesprek kunnen hebben onder het genot van een goed glas wijn.

Geinterresseerd? Kijk maar even in mijn profiel (die ik nog wel even moet aanpassen, eerste bezoek nl) of mail me op [EMAIL=ā€œpeter_de_jong77@hotmail.comā€]peter_de_jong77@hotmail.com en dan kunnen we kijken of we een ontmoeting kunnen regelen.

Met de allervriendelijkste groeten,
Peter de Jong