(origineel bericht op be-more.nl)
Shoppingweekend!
3-09-2011
Na de nacht weer gezellig bij de kinderen te hebben doorgebracht was het tijd om met zn allen te gaan zingen voor Yvon. Het was haar verjaardag!
Samen met de kinderen hadden we een mapje gemaakt waarin iedereen een pagina in had om iets voor Yvon te maken.
Nadat we onze cadeautjes hadden gegeven zijn kaylee en ik gaan klaarmaken. Bart had niet bij de kinderen geslapen.
We zouden die middag naar Victoria’s Streetmarket en Ushaka gaan.
Om 11 uur werden we opgehaald door de Willie, onze taxi. Hij zou ons naar Victoria’s brengen en dan zouden wij met de peoplemover naar Ushaka gaan. Willie bood aan om met ons mee te gaan naar Victoria’s en ons dan naar Ushaka te brengen. Dit was wel fijn en gaf ook wel een veiliger gevoel omdat hij veel mensen daar wel kende.
victoria’s is een grote markt met heel veel souveniertjes. Hier hebben we dus ook wat leuke dingetjes gekocht:).
Nadat we uitgeshopt waren heeft Willie ons naar Ushakka gebracht. Dit is een klein winkelcentrum achtig iets, met restaurantjes erbij. Het ligt aan de zee dus het is echt een mooie locatie.
hier hebben we even een hamburger gegeten bij de Wimpies en daarna hebben we wat gewinkeld.
Ook zijn we even naar het strand geweest maar het was best koud.
We hebben een nonalcoholic (jaja, braaf he;)) coctail gedronken bij Moyo’s waar we ook een gezichtsschildering kregen. Was echt heel mooi gedaan:).
Daarna was het al weer tijd om terug te gaan naar Palm Tree. Iedereen was weg vanwege Yvon haar verjaardag, alleen J was er. Hij wou net opnieuw beginnen met de Lion King dus die hebben we met hem gekeken. Nu met geluid:)! Het is en blijft gewoon een mooie film!
Die avond waren we best moe, hebben een broodje kipburger gegeten en daarna lag ik ook al zo ongeveer in mijn bedje.
4-09-2011
Opnieuw shopping day! Alleen nu ging Bart niet mee. Kaylee en ik zouden bij Galeria lekker gaan winkelen.
We hebben alle winkeltjes een beetje bezocht en lekker gegeten. Opzich hebben we het best netjes gehouden en niet zo heel veel gekocht. Ik heb alleen maar een tas en een rokje gekocht. Erg braaf dus van mijzelf;).
Na het winkelen hebben we nog een sundae gehaald bij de mac en zijn toen richting huis gegaan.
We hadden nog wel 2 mandjes gekocht voor de daycare en die hebben we toen direct gegeven.
Daarna zijn we met AS en S naar de tuckshop geweest. Dat is een soort klein winkel achtig iets aan de straat waar ze wat lekkers kunnen halen. Kaylee heeft toen we terug kwamen nog geleerd om het haar te doen van een van de meiden. Die avond hebben we niet veel meer gedaan.
We liggen elke avond wel lekker optijd op bed:)
En nu is het alweer bijna tijd om afscheid te nemen. Het is nu al weer dinsdag en vrijdag om 4 uur vertrekken wij vanaf Palm Tree, ons thuis deze 4 weken. Een plek waar we ons ook super thuis voelen en waar we merken dat we welkom zijn:)
Met heel veel plezier kijk ik terug naar deze weken.
Maar eerst nog genieten van de laatste paar dagen, voordat we echt afscheid moeten nemen!!!