Shoppen in London

Eind van de maand ga ik shoppen in London. Zijn er winkels of markten die jullie mij aanraden? Waar van alles en nog wat te koop is? En wat is er dan goedkoper dan in Nederland? Kan niet alles meeslepen, want ik ga terug met Ryanair >>>

Hoi Perry,
Heel cliché klinkt het, maar ik zelf was blij verrast door Harrod’s!
De meeste afdelingen kon ik niet betalen, maar de koopjes waren echt interessant!
Verdere tips heb ik niet, omdat wij voornamelijk aan het sightseeën waren!
Groetjes,
Melanie

Ik dacht dat Harrods 1 bizarre reputatie had ten aanzien van je portemonnee, maar Selfridge in Oxford Street doet 1 dappere poging het wereldrecord te verbrijzelen. Waanzinnig die prijzen die ik tegenkwam: 1 RayBan zonnebril voor BP 175,00. Maar laten we wel wezen…bij de Bijenkorf in Amsterdam kwam ik 1 keer nachtcreme van Esther Lauder voor E 475,00 tegen. Lachen geblazen. Ben aan de overkant een souvenirshop binnengelopen. Crest of London. Die hadden sales (50%). Mooi Union-Jack boxershort gekocht voor BP 6,99. En met vriend om de hoek gaan zitten op terras van cafe Frattelli. Cafe Latte voor BP 1,90 en royale cups! Het was mooi weer, dus zijn lekker gaan lopen naar Hyde Park. Schoon en goed onderhouden. Petje af! Nieuw is je kan overal fiets huren voor weinig. Je herkent depots aan lichtblauw stationmodel, net als bij underground stations. Maar dan staat aangegeven: Cycle Hire. Portobello Road en Camden Street is echt aanrader. Houdt wel bodem van portemonnee in de gaten. Want het is shop-till-you-drop! :dope:

Next, Marks & Spencer, Matalan, Peackocks en natuurlijk Primark. probeer een beetje in de buitenwijken te gaan want in het centrumis het zo druk in hammersmith, Shepperdbush bv