Familie uitje

Hoi allemaal,

In het Paasweekend ga ik samen met mijn gezin naar Londen toe. We hebben een leuk hotel gevonden in de buurt van Picadilly Circus. Als het goed is ligt dat heel centraal, klopt dat? Ik ben nu bezig met het opstellen van een programma dat zowel leuk is voor mijn man en mij als voor onze kinderen (twee meiden van 11 en 13). We willen zoiezo met ze naar Madam Tussaud gaan en natuurlijk ook winkelen. Kent iemand toevallig een leuk gebied met winkels voor meiden van deze leeftijd?

Daarnaast willen we natuurlijk ook mooie dingen van de stad zelf zien. Gezien de korte tijd dat we er zijn zullen we vast geen tijd hebben om alles te bezoeken, en onze dochters zitten daar natuurlijk ook niet op te wachten, dus daarom mijn vraag of iemand een aantal hoogtepunten kan noemen die we echt gezien moeten hebben en die ook leuk zijn voor kinderen.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Vriendelijke groetjes,

Manon van den Heuvel

• Wisseling vd wacht bij Buckingham Palace. Echt grappig en zó engels met die enorme mutsen.
  • de Tower met de kroonjuwelen. Neem dan ook de rondtour met beefeater, vaak erg leuk.
    -London Eye (reuzenrad)

Portobello Road voor winkelen met de meiden en voor mama veel snuisterijen ! Eens eten in het Rock Cafe ook heel leuk ,even zien of je moet reserveren online .

Notting Hill ,hele leuke Vintage winkels van boa’s tot plateauzolen ,heel leuk voor meisjes heb ik met mijn dochter ook gedaan die kleine winkeltjes echt apart .

Wandel eens door Hyde Park daar zitten enorm veel eekhoorntjes ze komen echt dicht voor eten . Ook heel veel gekleurde parkietjes in de bomen .Je kan er door wandelen naar Notting Hill en ook naar Buckingham Palace voor het wisselen van de wacht .

veel plezier !