Sherwood dreams resort

Als ik kijk voor dezelfde periode dan kost het mij een stuk meer???

je bedoelt dit bedrag waarschijnlijk per persoon??
als ik de opgegeven datum invoer bij corendon en 2 volw. krijg ik een totaal bedrag te zien van 2942 (dit is al met vroegboekkorting)
ook nog niet super duur maar wel duurder als waar ik dit jaar sd voor geboekt had
vind het wel een goede tip opzich!!bedankt,sta altijd open voor goede suggesties.

hoy
ik heb geboekt voor 1350 voor 15 dagen voor 2 personen.
de andere dag heb ik bericht gehad dat het niet doorging in verband met een foute prijs het moest 2695 euro zijn .dus het gaat niet door.

grt.joopenbep

Hoy Joopenbep,

sorry voor de late reaktie, maar ben een paar dagen ziekjes geweest en geen pc aangeraakt, nu al veel beter!
Ons verblijf in Juni in SD was schitterend alles was aanwezig om er een fijne vakantie van te maken, enig min puntje de ligging en de drukte door schoolvakantie van duitsers!
Heb uitgebreide reaktie reeds geplaatst op site van vakantiereiswijzer,
vele groeten aan uw vrouwtje en een zeer prettige reis gewenst binnen een paar dagen!!!
groeten Namree en vrienden

Wie van de bezoekers van dit jaar kan me deze vragen nog beantwoorden :

Je kan in de familiekamer de kinderkamer toch helemaal afsluiten? De badkamer niet, dat heb ik gelezen, maar vind ik niet zo erg.
Hoor je veel van de animatie of live muziek in de kamer? Zijn er eventueel gedeeltes waar het rustiger is?
Ik meen begrepen te hebben dat er voldoend plaats is aan het zwembad (voldoende bedjes), controleren ze inderdaad op “handoekje leggen”?
Is Bozagkent een leuk dorp? Ik las dat er een bushalte is aan het hotel, kan je daarmee ook naar Belek en Antalya?

Alvast bedankt, ik heb geboekt voor juli 2012, ik was er vroeg bij !

Ciao, Rico

Rico,ik ga proberen om zo goed mogelijk uw vragen te beantwoorden.
Bij een fam.kamer kom je eerst binnen in de slaapkamer van de kinderen,vervolgens kom je in de badkamer,inderdaad 1 ruimte zonder afscheiding,dan heb je een deur naar de 2de slaapkamer.
Wij lagen langs de kant van de glijbanen,geen nachtlawaai,langs de andere kant is de avondanimatie EN ze gaan daar een ander hotel zetten,dus een kamer aan de glijbanen/ingang vragen.
De handdoeken worden elke dag tot 9u weggehaald,dus vroeg opstaan hoeft niet,toch is het best druk langs het zwembad,het hotel is gebouwd op een kleine opp,dus aan het zwembad is het toch een beetje eng.
Je hebt langs elke kant van het hotel een klein winkelcentrum op 10min stappen en er is 1maal per week een markt,dat is het dan.
naar belek of zo is niet te doen met een dolmus of bus.
hopelijk heb je hier wat aan

1 like

Zijn er mensen die recent naar dit hotel zijn geweest? Zo ja…hoe is de toestand er nu eigenlijk.
Ik vind veel positieve én veel negatieve commentaren terug op het net.
Alle info is welkom, wij gaan eind augustus 2012.

Thx, J.

Beste Jorgen, je kan mijn “verslag” lezen op de sunjets site, of bij zoover. Je hoeft je geen zorgen te maken, het is een prima hotel, je maakt ook je vakantie zelf. Het eten is erg lekker, de glijbanen fantastisch. En ja, het is er best druk, maar dat is in elk hotel zo !

Veel plezier !>>>

1 like

Bedankt voor de info Rico, heb je verslag gelezen en idd, zoals je zelf zegt : je maakt er nog altijd van wat je zelf wilt.
Mijns inziens weegt het positieve wel op tegen het negatieve. Over 3 weken zal ik het zelf ervaren, ik laat dan wel iets weten.

Mvg,
Jorgen

Zoals beloofd een korte impressie van mijn ervaring met Sherwood Dreams Resort!
11 dagen verbleven en 11 dagen genoten!
Prachtig hotel, fantastisch zwembad / aquapark, lekker eten, mooi kamers.
Mijn dochter had door een val een verstuikte pols opgelopen op dag 3. Ze was gevallen over een cola-vlek in de lobby en ik had dit gemeld aan de guest-relations. Na ziekenhuis bezoek (geen aanrader in Turkije) kon ze enkele dagen niet in het water. Bij terugkomst in de hotelkamer kregen we van de guest-relations telefoon…of we onze intrek wilden nemen in de luxe kamer met jacuzzi, zo kon de dochter toch tenminste in het water. We hebben dit aanbod aangenomen en kregen er nog een fles wijn boven op. Bedankt!
Minpuntjes van het hotel : de ligging is wat afgelegen, Bogazkent is toch een goeie 10km van Belek verwijderd en je geraakt er enkel vlot met de taxi. 2e minpuntje…op enkele na spreekt het personeel amper engels en dat zou toch wel beter mogen voor zo’n schitterend hotel!
Krijgt een vette 8.5/10 van mij!

2 likes

Weet er soms iemand welk hotel er nu naast de Sherwood Dreams komt en wanneer dit geopend wordt?
En hoe zit het met het strand, is dit nog steeds met zoveel keien/kiezels?
Wij zijn in september 2011 naar dit hotel geweest en blijkbaar worden er in Bogazkent momenteel veel nieuwe hotels gebouwd.
Doordat we dit jaar gebonden zijn aan schoolvakanties kijken we uit naar nieuwe hotels aan lanceringsprijzen.

Dag Ella,

Ik was deze zomer in Sherwood en het hotel er naast in aanbouw stond nog in de ruwbouw. Ik vermoed dat het nog niet voor 2013 zal zijn dat het open gaat. Alhoewel, je weet nooit.
Het strand valt goed mee, er zijn nog kiezels, maar vrij beperkt. Je kan gerust met kinderen op het strand spelen. Dichter bij het water zijn er meer keien, al valt het nog mee vind ik persoonlijk.
Er worden idd veel nieuwe hotels gebouwd in Bogazkent, ook de twee winkelcentra zijn aan het uitbreiden en zich meer op het toerisme aan het toeleggen.

Hopelijk ben je wat verder geholpen.
Mvg,
Jörgen

1 like

Ik heb gezien dat ze een groot hotel van de crystal groep aan het bouwen waren, vlak naast Sherwood, of ééntje verder, zal wel énorm worden in alle geval.

Hierbij een filmpje van het hotel van Crystal Crystal Water World Hotel - Belek ( Openning 2013 ) - Airkopter.com - YouTube
wordt niet naast Sherwood dreams gebouwd maar iets verder op .

Hallo Jorgen,

Hartelijk dank voor je antwoord.
Het zal dus pas voor 2014 zijn dat het hotel er naast geopend zou worden.

Ben je soms gaan kijken naar de aanbouw van Crystal Waterworld, dat zou volgend jaar open gaan en ligt ook in dezelfde rij.
Dat zou een indrukwekkend hotel worden met meer dan 1000 bedden en een groot aquapark.
Leuk om te horen dat het strand al wat beter is;
Toen wij er waren in 2011 kon je echt niet op je blote voeten het water in gaan.