Hallo allemaal,
ik zou graag iemand willen vinden die zeer regelmatig voor langere tijden op mijn dieren (honden, katten en paarden) wil passen. Ik woon in Normandie aan de rand van een prachtig bosgebied en heb een leuk ingericht vakantiestudio ter beschikking. Zelf zit ik aan één persoon te denken die o.a. financieel onafhankelijk is en het leuk vind om langere tijden in een zeer rustige en mooie omgeving ter verblijven. Naast de oppas ‘functie’ zou het fijn zijn als men met name in de zomerdag ook even wat licht “tuin” onderhoud zou willen doen. Ik kan geen geld betalen, maar in ruil voor hulp/oppas mag jij gratis in mijn studio verblijven…
Mijn dieren zijn erg lief en luisteren goed, maar ondanks dat moet men wel ruime ervaring met dieren hebben en van dieren houden.
Ik hoop een zeer serieus,betrouwbaar en liefst ouder iemand te vinden, misschien iemand die met pension is en regelmatig het drukke Nederland wil inruilen voor een rustig leventjes in Frankrijk.
Het meebrengen van een eigen paard behoord tot de mogelijkheden,ik heb weilanden en er zijn volop prachtige uitrijmogelijkheden!!
Alle reacties worden serieus beantwoord.:vak01:
à bien tôt ?
Hoi Maria,
Ik ben op zoek naar zulk soort plekken in de wereld. Is het ook mogelijk om af en toe samen met een vriend te komen ,want dat vind ik wel zo prettig op zo’n stille plek(vergeleken met Nederland)
Ik ben zelf 32 jaar oud. ik heb mijn leven zo ingericht dat ik veel op reis kan als ik dat zou willen.
Ik werk oa met meervoudig gehandicapte jongeren in een villa in Amsterdam en ik ben biodanza docente en masseuse.
Ik heb vaker met paarden gewerkt , oa 7 weken in amerika als couselor en kreeg daar 8 paarden onder mijn hoede… ,
is er wel de mogelijkheid om buitenritten te maken met en van je paarden? En heb je ook iemand nodig in de periode feb/maart . Dan zoek ik namelijk nog een plek.
Dit als eerste indruk, want je zocht eigenlijk een ouder iemand…? voor ik er veel enrgie in steek en er niks terug komt.
Groetjes Ivenes
Hallo,goede morgen,
bedankt voor jou reactie op mijn oproep. Wat leuk dat jij tijd en mogelijkheden hebt om eventueel de kanten van Normandie uit te komen. ik denk dat het op zich geen probleem zou moeten zijn om samen met een vriend/vriendin te komen en ook in de periode februair/maart zou het wel leuk zijn als jullie willen komen.Ik wil heel graag verder met je praten,maar op dit moment ben ik op een kleine reis in Sri Lanka, ik zal proberen de komende dagen wat uitgebreider op het geheel in te gaan(via mail) en als ik terug ben in Frankrijk, kunnen wij ook met elkaar bellen.Ik wens je alvast een hele fijne jaarwisseling en spreek je volgend jaar wel…hihih dat klinkt zo stom…volgend jaar…over een paar uurtjes.
Hartelijke groetjes,
Eva
Dank je wel voor je snelle reactie. Ik wordt er vrolijk van… (het is ook oud en nieuw dus het was al aardig feestelijk)
mijn gewone email adres is [EMAIL=“braampje@gmail.com”]braampje@gmail.com , dat lijkt me handiger communiceren dan steeds via dit forum.
En mijn telefoonnummer is 06-27432883
En momenteel tot 12 januari bij mijn ouders op 0294-270023
Heel fijn nieuwjaar en geniet nog even van je trip!!!
Ivenes