Ervaren paardenvrouw wil emigreren, vast werk gezocht!

Hallo,

Ik ben een 22 jarige meid uit het noorden van Nederland en eigenlijk een beetje zat van het kleine,volle en ‘geregelde’ land waar ik woon.
Ik zou graag richting het zuiden willen verhuizen, denk aan België of Frankrijk(onder Parijs geniet voorkeur).

In Nederland heb ik o.a in de sales,horeca,toerisme,commerciële sector en hippische sector gewerkt.
Ook het onderwijs is mij niet vreemd.
Graag zou ik in het buitenland een uitdagende baan vinden waar ik in ieder geval mijn kennis van paarden en pony’s (fokkerij,medisch,training,voeding)in kan gebruiken.
Omdat het een baan is voor een langere periode zoek ik géén vakantiewerk, ook géén baan tegen kost en inwoning.

Naar mijn mening heb ik genoeg te bieden om naast woonruimte een gewoon salaris te ontvangen(uiteraard naar gelang mijn ervaring en werkzaamheden).
Ook zou ik graag mijn 2(gesteriliseerde)poezen,kruising herdershond(gecastreerd)en haflingermerrie mee willen nemen.

Ik ben(bijna) in het bezit van mijn rijbewijs B, spreek vloeiend Engels en basis Frans maar leer snel.

Er moet toch ergens wel een bedrijf zijn die zich met paarden bezig houdt en die zit te springen op een goede betrouwbare,hard werkende meid uit Nederland?

Ik hoor het graag!

Groetjes Manon