Werken met paarden in Zuid-Frankrijk

Hallo,

Ik ben op zoek naar een job waarbij ik met paarden kan werken in Zuid-Frankrijk (Ardêche,Drôme,Provence, Haute Langedocque,…). bv. gidsen, verzorgen van paarden,…

Ik ben ook bereid om financieel te investeren om een paardenpension op te zetten of uit te breiden waarbij we
dag-en trektochten organiseren in de omgeving. We zouden het wel zo rendabel moeten kunnen maken dat ik er met m’n gezin (vrouw+3 kinderen) kan van leven.

Mvg
Dirk

Beste Dirk,

Kom met een uitgebreider plan wie weet kunnen wij elkaar van dienst zijn.
Wij man, vrouw + 2 zonen zijn bezig om een vakantieparadijs in Zuid- Frankrijk op te zetten.
:wink:
vr. gr. Martina

Beste Martina,

Kan je nog peroneel gebruiken? Ik ben op zoek naar werk in de paarden. Gidsen bij buitenritten, verzorging.

Groetjes Eline

Hey Martina,

heb je misschien wat meer info over dat vakantieparadijs?
Gaat het nog door, is er misschien een website ergens?

Over een paar jaar, (ik ben nu nl pas 16) zo ik erg graag zo een soort baan willen hebben, om in het buitenland te wonen.

Als je meer info hebt, wil je me dan mailen hier:
anastacia_rocks@hotmail.com
Als andere mensen nog wat informatie hebben, of die hetzelfde willen als ik, ik hoor het erg graag! :slight_smile:

Inez

Hey Martina,

heb je misschien wat meer info over dat vakantieparadijs?
Gaat het nog door, is er misschien een website ergens?

Over een paar jaar, (ik ben nu nl pas 16) zo ik erg graag zo een soort baan willen hebben, om in het buitenland te wonen.

Als je meer info hebt, wil je me dan mailen hier:
anastacia_rocks@hotmail.com
Als andere mensen nog wat informatie hebben, of die hetzelfde willen als ik, ik hoor het erg graag! :slight_smile:

Inez

hallo, martina

heeft u misschien een website van deze vakantieparadijs?
omdat ik nogal nieuwsgierig ben.

groeten samantha