Altijd al gedroomd van een plekje op het franse platteland, maar nooit de stap durven wagen of de middelen gehad? Nu is de kans voor je, wij zoeken namelijk iemand die op ons huis wil passen.
Wij wonen op een lieflijk boerderijtje in de franse Limousin en omdat wij er vaak op uit willen trekken zoeken we iemand die op tuin, huis en paarden wil passen.
Wij bieden in ruil daarvoor bieden wij onderdak in een leegstaand boerderijtje, met een mooi stukje grond erbij voor eigen paarden, geitjes of kippen.
Volop mogelijkheden voor paardrijden, wandelen, ontspanning, bezinning, fietsen en zelfvoorzienend leven!
Voor meer info en foto’s mail naar: [EMAIL=“joyedevivre@yahoo.fr”]joyedevivre@yahoo.fr
Goedemiddag,
Dit is al de 2e keer dat ik " per ongeluk" tegen jullie oproep aan loop…dus toch maar even reageren. Ik ben al geruime tijd op zoek naar de " perfecte" baan waarbij ik al mijn ervaring en interesses kan combineren; wonen in Frankrijk (mijn familie woont er), koken ( grote hobby en gewerkt als kok), tuinieren ( sinds een jaar een nieuwe passie) en werken met paarden. Dit laatste was " vroeger" mn lust en mn leven maar als puber kwamen daar andere dingen voor in de plaats! Maar toch…op 44 jarige leeftijd die passie ook weer opgepakt en ik rij nu 1x per week op een manege en ga meerdere keren per week naar een familielid die een paardenpension heeft om daar paarden te verzorgen. Waar ik ongelooflijk van geniet.
Zelf heb ik al langere tijd in Spanje gewoond en een periode in Monaco. Ik spreek meerdere talen. In Nederland heb ik gewerkt als stewardess en binnen het horecasegment. Mijn recente job is als front-office manager van een klein hotel.
Het buitenland blijft echter trekken dus vandaar mijn " zoektocht"…
Ik begrijp uit jullie oproep dat jullie niet zozeer een " baan " aanbieden maar de mogelijkheid tot een een manier van leven…en dat spreekt me enorm aan…alleen…er moet ook brood op de plank ( of t plankje dan)…en vroeg ik me af…Is er naast dat kleine utopietje wat jullie schetsen ( de paarden, tuinieren, stukje grond) in die regio ook nog wel iets van betaald werk te vinden voor iemand zoals ik??? Wat zouden mijn mogelijkheden kunnen zijn? Ik realiseer me dat ik dan waarschijnlijk op een ander niveau zou komen te werken dan hier in Nederland maar dat maakt me niet uit…
Hopelijk iets van jullie te horen of wie weet dat jullie me verder kunnen helpen …ideetjes…etc.
Vriendelijke groet,
Jacqueline Arnold
[EMAIL=“jacq.b@hotmail.com”]jacq.b@hotmail.com
Hallo!
Ik ben een alleenstaande ouder met twee kinderen jongens en wil graag in zuid Frankrijk komen wonen en werken ik woon sinds 10 jaar in Nederland Amsterdam centrum prachtig in een mansionetten huur woning ben werkloos komt uit africa en mijn kinderen vader is Nederlander maar heeft geen kontakt met hun meer , ik ben alleen uit africa gekomen en ik zal graag deze gelegenheid wil gebruiken om in Frankrijk te wonen en werken we zijn gek op dieren en zeer zorgsaam ,ik ben een harde werker vertrouwelijk mijn kinderen zijn ook gek op dieren. ik rook niet ik ben zelf 33jaar heb gevoel voor humour ,ben actief ik sporten vroeger dus ziet goed uit . Het zal mijn werkelijke ware droom zijn via deze weg en zal het uit mijn grond van mijn hart eer ik en uit vertrouwen van waar ik van verlangt . Mijn kinderen zijn 9 en 10 jaar en zal het ook zeer waarderen om deze gelegenheid te beleven . Ik ben van plan om van hede te verhuisen .ik heb vroeger als aupiar gewerk in duisland wat betreft in wonen weet ik ongeveer wat ik te verwachten staan.Ik zal deze hoop op u afwachten voor een positieve antwoord hierop tot zien en tot horens. Mijn contact is raunasebulon@gmail.com Groeten rauna