Aangeboden: leegstaand boerderijtje in ruil voor huis en paardenoppas

Altijd al gedroomd van een plekje op het franse platteland, maar nooit de stap durven wagen of de middelen gehad? Nu is de kans voor je, wij zoeken namelijk iemand die op ons huis wil passen.
Wij wonen op een lieflijk boerderijtje in de franse Limousin en omdat wij er vaak op uit willen trekken zoeken we iemand die op tuin, huis en paarden wil passen.
Wij bieden in ruil daarvoor bieden wij onderdak in een leegstaand boerderijtje, met een mooi stukje grond erbij voor eigen paarden, geitjes of kippen.
Volop mogelijkheden voor paardrijden, wandelen, ontspanning, bezinning, fietsen en zelfvoorzienend leven!
Voor meer info en foto’s mail: [EMAIL=“joyedevivre@yahoo.fr”]joyedevivre@yahoo.fr

Hallo .
Mijn naam is Jan en ben zeer geinterreseerd in uw aanbod.
Wij ,mijn vriendin en broer willen ons heel graag in Frankrijk gaan vestigen,maar hier voor moet je een huis en werk hebben.
het werk is niet zo,n groot probleem omdat ik van alle markten thuis ben en niet beroerd ben om vuil werk te doen ,dit geld ook voor mijn vriendin.
Mijn broer heeft het lastiger die zit met zijn knieen,die zijn niet zo best meer.
We zijn allebei onze ouders kwijt en willen graag bij elkaar blijven vandaar dat hij meegaat naar Frankrijk .
Hij heeft al eerder in Frakrijk gewoond en wil nu terug om er nog de nodige jaartjes te wonen samen of bij elkaar in de buurt .Ik hoop dat we tot elkaar kunnen komen zodat we elkaar kunnen helpen .
Passend op het huis en de dieren e.d.,en wij een onderkomen,dus een start in Frankrijk .

Goedemorgen.

Hartelijk dank voor de snelle reactie.
zoals u in uw mail al aangaf ,zijn wij ook van mening dat we er wel uitkomen.
Ook wij zijn geen moeilijke mensen.
Alleen hebben we nog de vraag ,hoelang ben je per dag zo,n beetje bezig voor je iets voor jezelf kan gaan doen.
Het is namelijk ook de bedoeling om bepaalde dingen te gaan regelen om van lieverlee toch iets voor onszelf te vinden zodat we echt in Frankrijk kunnen blijven.
Misschien dat we daar later nog verder over kunnen praten zodat alles geheel duidelijk is voor beide partijen om het zo oneerbiedig te zeggen .

Vriendelijke groeten Jan Jolanda en Harrie

Hallo allemaal,

Ons bericht is al weer een paar maanden oud, maar inmiddels zijn wij weer op zoek! Deze keer met een nieuwe website voor meer info: www.joiedevivre.webklik.nl

Vriendelijke groet,
Marieke