Ik ben: Bas, 23 jaar, HBO commerciële economie afgestudeerd, en heb straks al weer twee jaar gewerkt.
Onder het motto: ‘Werken kan de rest van mijn leven nog’ heb ik besloten dat ik wil gaan reizen. Australië en Nieuw-Zeeland zijn twee landen waar ik erg goede verhalen over gehoord heb, dus daar wil ik graag heen! Azië en Indonesië lijken mij ook tof, maar ik zit nog nergens aan vast en sta voor alles open.
Ik ben van mijzelf flexibel en pas me gemakkelijk aan. Ik ben erg sportief, dingen bekijken is wel leuk, maar nog mooier vind ik het om een avonturen te beleven en dingen te doen als; surfen, duiken, snorkelen, evt. skydiven, en ga zo maar even door. Al die dingen afgewisseld met veel relaxen, feesten en gezelligheid. Het lijkt mij gaaf om daar een auto te huren of te kopen en dan het land door te rijden.
Werken tijdens de reis is niet noodzakelijk, maar als het werk is ‘wat je gewoon is gedaan moet hebben’ doe ik mee!
Als je een beetje het zelfde idee/plan hebt over je reis en je bent net zo’n soort type als ik stuur dan een berichtje!
Hoi Bas! Ik ben 20 jaar - bijna 21 - en zelf ook op zoek naar een reispartner! Ik zou graag naar Australië gaan of Azië (laos, cambodja,maleisië,…). Het moet avontuurlijk zijn, maar ook relax met wat feestjes enzo. Ik wil vooral eindelijk eens gewoon impulsief reizen, niet te veel plannen en gewoon afgaan op wat er op ons pas komt.
Ik zou graag gaan in juli en/of augustus!
Eva Asselbergh
Ik ben Stefan en toevallig ook HBO CE afgestudeerde.
Zelf heb ik beetje dezelfde plannen als jij.
Veel zien, avontuurlijk maar ook genieten! Ik wil zelf begin oktober die
Heb veel verhalen gehoord en a.d.h.d. een kleine planning gemaakt. Echter is deze zeer flexibel.
Zie mijn ‘advertentie reismaat gezocht’ bij forum Australië voor mijn planning.
Jij wilde ook nog naar Nieuw-Zeeland. Dit staat bij mij niet direct op de planning maar kan zomaar worden aangepast. Wellicht gezellig om samen heen te reizen en terplekke te kijken of onze ‘reisneuzen’ dezelfde kant op staan of dat we ieder ons eigen weg in slaan…
Hey bas ik ben ook opzoek naar een reismaatje,ik ben robbert 23 j uit Rotterdam.
Ik heb nog niet echt een plan en ik wil dan ook niet te veel gaan plannen.ik ben van plan om ongeveer eind van dit jaar te vertrekken (oct nov)en dan op Bangkok te vliegen om daar eerst een week of 6 te reizen en dan op Sydney te vliegen om daar de oostkust langs te reizen en daar ook een maand of twee tegaan werken omdat dat me een hele beleving lijkt.
Mis kunnen we iedeen uitwisselen of zelfs wel gaan groet rob