Gezocht reisgenoot Australië feb 2015

Beste lezers,

In februari 2015 was ik van plan hèt ooh zo mooie Australië te gaan bezoeken. Dit zou ik eigenlijk eerst alleen gaan doen, maar nou lijkt het me toch leuk dit misschien samen met iemand te doen. Ik zal mezelf hieronder even voor stellen zodat je een kleine indruk krijgt wat ik allemaal doe en heb gedaan.

Mijn naam is Bas ik ben 22 jaar oud en ben momenteel werkzaam als gastheer in een luxe restaurant. Ik heb hiervoor bij defensie gezeten en een sportopleiding afgerond. Ik ben erg sportief en heb ook ervaring met gevaarlijke exotische dieren. (Hier hoef ik niet mee in aanraking te komen meer een extraatje haha) ik hou van een feestje maar ook zeker van de natuur, ik zou graag cursussen willen nemen in duiken en surfen en was van plan mijn weg door Australië te werken. Ik heb een goed budget wat dus veel mogelijk maakt.

Ik ben niet opzoek naar man of vrouw specifiek als het klikt klikt het!! Ik ben in het bezit van mijn rijbewijs en sluit het kopen huren van een auto niet uit.

Mocht mijn verhaal je aanspreken, of zeg je van ik wil meer weten stuur me dan een berichtje! Ik antwoord vrijwel de zelfde dag nog terug!

Met vriendelijke groet,
Bas

Heh bas,

Wat is je mail adres? Dan stuur ik je even een mailtje :slight_smile:

Groeten, Rick

Aaaah sorry ik lees alles nu pas! Rick mijn mailadres is basbaks9@hotmail.com

Anders Facebook: bas baks

Lijkt me leuk wat mensen te spreken ontmoeten evt en misschien stukken samen reizen!

Groetjes!

Via Wereldwijzer app

Hey Bas!

Heb je ff een mailtje gestuurd met wat meer info over mezelf en mijn plannen :slight_smile:
Hoop een mailtje van je terug te krijgen!

Groetjes Rick!

Rick, ik was net bezig je hebt met 15 min een mailtje :wink:

Via Wereldwijzer app

Hey!

Zelf wil ik halverwege januari vertrekken en dan t/m half mei om vervolgens door te gaan naar nieuw-zeeland voor 5 week en dan de reis af te ronden met 5 week Amerika! Voor deze reis of delen ervan zoek ik reisgenoten!

Gr
Marco

Hallo Bas,

Ik wilde net een nieuw bericht plaatsen omdat ik ook een reisgenootje zoek maar toen zag ik jou bericht en wilde ongeveer hetzelfde erin zetten. Ik doe wel ff een persoonlijk berichtje.

Groetjes Martine

Bas, Martine,

Ik overweeg ook om een auto te kopen in Australië, zelf ga ik eerst naar nieuw-zeeland vanaf begin januari en wil dan begin maart(waarschijnlijk) in Sydney aankomen.
In Sydney heb ik een kennis zitten die misschien wel even mee wil om een auto te kopen, is de kans weer groter dat je geen rommel krijgt!

Gr
Marco