hallo,
ik ben een 40 jarige enthousiaste vrouw die een jaartje tijdskrediet heeft genomen om een stukje vd wereld te zien…
de grote lijnen vd reisroute liggen vast, ik zet ze alvast op een rijtje:
8 sept - 15 okt: ecuador en galapagos eilanden
15 okt: vlucht naar buenos aires
14 nov: vlucht van buenos aires naar ushuaia
30 nov: vlucht naar el calafate
30 dec: vlucht van santiago in chili naar nieuw zeeland (auckland)
25 jan: vlucht naar christchurch
25 feb: vlucht naar sydney
3 maa: vlucht naar denpasar bali via perth
half april: vlucht van singapore via hongkong naar saigon
eind juni (+/- 20ste): terugvlucht van bangkok via londen naar belgië
nu begin ik elke regio in detail te onderzoeken, en ondertussen ga ik op zoek naar ervaringen op het web en luister ik naar vrienden en kenissen om zo een soort short list met ‘niet te missen’ plaatsen samen te stellen, maar uiteraard hou ik ook graag de ruimte om ter plaatse van gedacht te veranderen ![]()
op reis heb ik graag contact met de lokale bevolking, ik ben vrij actief en redelijk sportief, heb zin in avontuur maar wil ook wel eens graag luieren, ik hou van spijs en drank, dompel me graag onder in de overweldigende natuur en hou ook van een stukje cultuur
ik hoor van ervaren reizigers dat men op weg gemakkelijk met andere reizigers contact kan leggen (we zijn ook alom aanwezig
)
veel zorgen maak ik me dan ook niet, maar misschien zit iemand van dit forum slechts op 2 blokken van mij verwijderd op eenzelfde tijdstip in eenzelfde regio, en mss zou het zonde zijn dat we elkaar dan niet ontmoeten…
iig, wie zich aangesproken voelt door het programma en mij graag ietsje leert kennen om dan eventueel een stukje samen te reizen, be my guest en schrijf me terug ![]()
grtjs,
nadia