Senior Zoekt Reisgezel(lin)

Welke (brug of vroeg-)gepensionneerde die de tijd voor zichzelf heeft is geinteresseerd in gezelschap voor avontuurlijke verre reizen, liefst budget/rugzak/openbaar vervoer, maar andere formules welkom. Hoofddoel is “niet alleen zijn”, bijdoel kamerdelend en dus kostenbesparend. Ben 67 (50 van spirit) en hetero en denk aan reizen van 6 weken en langer met bestemmingen als India, Thailand/Malaysia, Z.Afrika, Zd Amerika. Lopen er nog krasse ouderen rond in België of Nederland? Laat iets van je horen.
hora

Dus ik ben niet de enige kennelijk. Ik doe dit al vere jaren. Werken in het buitenland, free-lance, en tussendoor op stap. Met bus en trein, en met de rugzak. Ik ben nu in ZuidAmerika. Heb zo gereisd in Zuid Amerika, Centraal Amerika, Mexico. Thailand, Malaysia, Indonesia. Met een kleine camper Europa, Turkey, Iran (twee jaar geleden), USA. Wil nog naar Rusland, China, de ´stans, Cambodia, Vietnam.
Ben een man van 67, zie er uit als 50 en voel me 40 (althans meestentijds).
Ben 21-4 terug in NL. Schrijf me.
Ronald

boesaart@hotmail.com

Dus ik ben niet de enige kennelijk. Ik doe dit al vere jaren. Werken in het buitenland, free-lance, en tussendoor op stap. Met bus en trein, en met de rugzak. Ik ben nu in ZuidAmerika. Heb zo gereisd in Zuid Amerika, Centraal Amerika, Mexico. Thailand, Malaysia, Indonesia. Met een kleine camper Europa, Turkey, Iran (twee jaar geleden), USA. Wil nog naar Rusland, China, de ´stans, Cambodia, Vietnam.
Ben een man van 67, zie er uit als 50 en voel me 40 (althans meestentijds).
Ben 21-4 terug in NL. Schrijf me.
Ronald

boesaart@hotmail.com

Met het ouder worden is het steeds moeilijker om reisgeschelschap te vinden.Ikzelf woon in Italie, ben iets ouder dan jij, maar ook ik voel me jonger heb al meer dan 45 landen bezocht en wil er nog vele zien in oktober ga ik met djoser naar Bhutan en ben dan enige dagen in Nederland.Deze zomer werk ik nog daarna heb ik het hele jaar tijd om te reizen, maar doe dat het liefst in de winter voor ongeveer 2 maanden met rugzak en zonder vooraf te bespreken .Ook ik zoek reisgeschelschap zonder bijbedoelingen, want ik ben getrouwd met een Italiaanse man, die helaas niet van reizen houdt. Hoop wat van je te horen, mijn mail is Maria436@virgilio.it. :ph34r: :ph34r: