Senior Zoekt Reisgezel(lin)

Welke (brug of vroeg-)gepensionneerde die de tijd voor zichzelf heeft is geinteresseerd in gezelschap voor avontuurlijke verre reizen, liefst budget/rugzak/openbaar vervoer, maar andere formules welkom. Hoofddoel is “niet alleen zijn”, bijdoel kamerdelend en dus kostenbesparend. Ben 67 (50 van spirit) en hetero en denk aan reizen van 6 weken en langer met bestemmingen als India, Thailand/Malaysia, Z.Afrika, Zd Amerika. Lopen er nog krasse ouderen rond in België of Nederland? Laat iets van je horen.
hora

Dus ik ben niet de enige kennelijk. Ik doe dit al vere jaren. Werken in het buitenland, free-lance, en tussendoor op stap. Met bus en trein, en met de rugzak. Ik ben nu in ZuidAmerika. Heb zo gereisd in Zuid Amerika, Centraal Amerika, Mexico. Thailand, Malaysia, Indonesia. Met een kleine camper Europa, Turkey, Iran (twee jaar geleden), USA. Wil nog naar Rusland, China, de ´stans, Cambodia, Vietnam.
Ben een man van 67, zie er uit als 50 en voel me 40 (althans meestentijds).
Ben 21-4 terug in NL. Schrijf me.
Ronald

boesaart@hotmail.com

Dus ik ben niet de enige kennelijk. Ik doe dit al vere jaren. Werken in het buitenland, free-lance, en tussendoor op stap. Met bus en trein, en met de rugzak. Ik ben nu in ZuidAmerika. Heb zo gereisd in Zuid Amerika, Centraal Amerika, Mexico. Thailand, Malaysia, Indonesia. Met een kleine camper Europa, Turkey, Iran (twee jaar geleden), USA. Wil nog naar Rusland, China, de ´stans, Cambodia, Vietnam.
Ben een man van 67, zie er uit als 50 en voel me 40 (althans meestentijds).
Ben 21-4 terug in NL. Schrijf me.
Ronald

boesaart@hotmail.com