welke dame wil er graag mee op reis voor een city trip of iets langere periode met een andere dame (nt lesb)in gezeldschap toch fijner dan alleen
Hallo,
2008 en momenteel nog geen reisgezel of direkte reisplannen …
Elk jaar probeer ik toch wel minstens een citytrip in te lassen … Madrid was de laatste in oktober '07. Misschien elkaar wat beter leren kennen ?
Groetjes,
Greet
nb.Mezelf eventjes voorstellen ? Ben een single-vrouw van 48j/Belgie -
avontuurlijk en jong van geest. Heb ook reiservaring in langere budget-reizen.
[EMAIL=“casa.blanka@live.nl”]casa.blanka@live.nl – 5o jaar --waar wil jij hen
Dag Vinto,
komt dat even goed uit zelf woon ik ook in Belgie ,meer bepaald in het Limburgse kort bij Hasselt,mag ik ook vragen vanwaar dat u bent, weet zelf nog niet goed hier op de site waar ik mee bezig ben maar hoop dat dit mailtje naar u toe gestuurd wordt
Groetjes tot mails
Dag Rigan,
Ben ook nog niet zo goed thuis op deze site, hoor !
('k denk dat ik je daarjuist een persoonlijke mail doorgestuurd heb ![]()
Ik ben dus uit het Antwerpse. Vele ‘vragers’ op deze site wonen in Nederland en zijn erg jong, hé ?
De laatste citytrips waren Madrid in september en NY in maart 07. Ik hou ook enorm van langere, verre reizen rmet reisgids (maar lowbudget dan)
Groetjes,
Greet
nb. We kunnen ook via onze eigen mail elkaar kontakteren om te zien of we op dezelfde reis-golflengte zitten … ?
Hallo Rigan, Ik ben een 50 plus vrouw uit Nederland en ik zoek ook een reisgenoot. Ik woon in Roermond en Hasselt is voor mij dicht bij.
Ik wil met mijn zoon van 12 met rugzak en reisgids op pad. We hebben al Thailand, indonesie en china gedaan. Veel dus nog niet. We zitten vast aan de zomervakantie die van 07-07 tot 17-08 2008 valt. Gr Jannie
Hi iedereen,
Ik ben 52 en woon in het Antwerpse. Ik reis steeds low budget, met de Lonely Planet als reisgids. Ik was reeds in Vietnam, Cambodia, Laos (2x), Thailand, Myanmar, Nepal, India (3x) en Turkije. Ik zit niet vast aan de schoolverloven.
Groetjes, Els
hey,
misschien is het een idee om een apart forum op te starten voor reizigers van 45+!?
ik ben een single vrouw van 45j en zoek ook een reismaatje voor verre reizen,
op t moment wil ik graag zuidelijk afrika ontdekken.
met name zambia, zuid afrika, namibie.
er hangt een enorm prijskaartje aan georganiseerde groepsreizen, dus t liefst zou ik met
4 personen een reis maken.
Samen de route bepalen en er samen een gezellige reis van maken.
Ik ben niet gebonden aan schoolvakanties en heb dit jaar mijn vakantie in oktober gepland.
natuur en cultuur, andere mensen ontmoeten zijn wel de hoofddoelen.
een aktieve vakantie heeft mijn voorkeur en pas me gemakkelijk aan de omstandigheden aan.
hoor t wel of iemand interesse heeft
groetjes francine