Weet iemand leuke self catering huisjes (dus met keuken) in een groene omgeving. Liefst in een natuurpark. In Zuid-Afrika huurden we bungalows van de beheerders van de natuurparken in een omheind restpark. Dat vonden we echt heel leuk en het was rustig, alleen natuurgeluiden.
Ik ben namelijk vegetariër en eet glutenvrij, dus zelf koken is wel prettig!
Kijk eens op de website van Holland Hotels Costa Rica. Een aantal van de hotels heeft cabanas incl. keuken. Good luck en Pura Vida!
Daar zitten zeker leuke accommodaties tussen. Bedankt!
De boomhut is ook leuk al heeft die geen keuken. Maar een keer moet kunnen.
Ik kreeg via een privé bericht te horen dat supermarkten ook glutenvrije producten hebben. Dat is goed nieuws.
Hallo,
Wij kennen een kleinschalige en paradijselijk plek aan de rand van de jungle met zee-uitzicht. Deze plek heet Jungle Joy retreat http://www.junglejoyretreat.com en ligt 10 km ten Zuiden van Dominical aan de Pacifische kust. ‘s Ochtends brullen er de apen en zie je er toekans en Morpho vlinders vliegen. Ongeveer circa 10 km ten Zuiden van deze plek zijn twee grote supermarkten waar glutenvrije producten verkrijgbaar zijn. De twee huisjes van deze accommodatie hebben een eigen keukentje en een King size bed.
Succes!
Mario en Manon
Bedankt! Ziet er leuk uit en ook nog voordelig.
En niet verwacht dat glutenvrij zo makkelijk zou zijn, erg fijn.
Maar www.tipijungla.com lijkt me ook mooi. En Gallo Pinto kan ik natuurlijk eten.
Met de grote hoeveelheid rijst is glutenvrij eten niet zo moeilijk, kijk vooral bij de supermarkten eens naar Automercado. Deze heeft tal van buitenlandse producten en kennen verschillende glutenvrije producten.
We zijn 10 jaar geleden in Costa Rica geweest. Een vegetarische maaltijd bestond uit rijst met rauwe en gekookte groente en een ei of een stukje kaas. Meestal prima maar 3 weken lang 3 maal per dag best saai :feestje:
Dus wat afwisseling is welkom! Vandaar dat ik graag zelf kook af en toe omdat ik gewend ben afwisselende vegetarische en glutenvrije gerechten te koken.
10 jaar? Je zult je verbazen.
Mooi!