Seizoenswerk

Hey,
Ik heb er net een winterseizoen opzitten dat jammer genoeg vroegtijdig gestopt is door het gebrek aan boekingen… Dus vrijdag keer ik na bijna 3 maanden terug naar België. twijfel nog wat te doen eens ik terug ben, heb de smaak van het buitenland wel te pakken gekregen… dus denk eraan een zomerseizoen te doen… Hard werken schrikt me niet af maar vrijwilligerswerk brengt net niet genoeg op dus… indien jullie tips of ervaring hebben met dit zou het wel leuk zijn als jullie deze met mij willen delen… Thx

Beste,
Wij zoeken voor ons hotel in oostenrijk nog iemand die vanaf mei t/m september voor onze gasten zorgt, drank/eten serveren bedienen etc… gewoon een leuke betaalde job voor een enthousiast persoond ie van werken weet, 6 dagen week van 14.30 toto 21.30… geintresseerd, mail ons, [EMAIL=“Rainsberghof@gmx.at”]Rainsberghof@gmx.at

Hi Nathieke,
Ik wil graag voor een maand naar Europa en zoek iemand die op mijn huisje wil passen. Twee honden en een kat. Ik woon in Bariloche, Argentinie. Het zal in mei/juni zijn, laagseizoen hier. Ik betaal voor je onderhoud. Kijk maar of het een idee voor je is… Ik weet niet waar je bent geweest voor je vakantiewerk. Laat maar horen.
Groeten uit Patagonie,

Ariane Helleman

Beste Ariane,

Ben je in de gelegenheid om ook de ticket te vergoeden of is het alleen voor kost en inwoning? Zelf ben ik ook nog opzoek naar een mogelijkheid om weer even een periode naar het buitenland te gaan. Hoeft niets op te brengen, mag alleen geen kosten met zich meebrengen.

Ik ben een echte dierenliefhebber met veel ervaring met de dagelijkse verzorging.

Mocht je interesse hebben stuur me dan even een prive bericht voor meer informatie.