Scuba diving 2013 Egypte, datum staat open

Beste duiker(ster)s,

De vele verhalen over Egypte en duiken hebben mij nieuwsgierig gemaakt over de Rode Zee Egypte. Ik wil dan ook dit jaar een week hierna toe om het zelf de ervaren.
Ik zelf heb OWA Padi en wil graag de Wrack en Enriched Air Diver certificaten binnen halen om onderwater naar boten te kunnen kijken :).
Verder ben ik 29, vrouw, woon in Brabant, ben/doe niet moeilijk en ben flexibiel. De dag sluiten met een drankje is welkom.
Waar ik minder voor warm loop is bergbeklimming, hicking, tramping in het ruimste zin van het woord. Nu valt er die regio niet zo heel veel te beklimmen dus…

Ik zoek iedereen die iets met scuba diving heeft. Leeftijd, ervaring, geslacht maakt niet uit. Waar we heen gaan maakt me niet uit; we kunnen in Hurghada blijven of doorgaan naar Sharm el-Sheixh.

groeten Henrieke

Mocht je die bericht lezen en goede diving scholen weten. Schroom niet om wat van je te laten horen.

Hallo Henriek,
hier is een geoeffend Sharm el Sheikh ganger. Ik ga al 5 jaar 2 of 3x per jaar naar Sinai Divers in Sharm el Sheikh. Is een goede, grote basis met guides die engels en duits kunnen. Ik ben dit jaar al 2x 2 weken geweest. Ik wil graag in Oktober november nog een keer gaan. In november is t water nog 25 graden en de luchttemperatuur ook. Verblijf dan meestal in Ghazala Gardens. Is een half pension hotel, er is ook een all inclusive hatel, maar dat is 200 euro duurder, voor 2 weken.
Ik ben Jeroen Joosten, 39 jaar jong, zie er jonger uit, zagt men… Ik duik al 26 jaar. En omdat ik al zo lang bij Sinai Divers kom, kan ik mijn eigen ding doen, onder water. s avonds mag ik graag een rondje lopen en een beetje mensen kijken. Ik rook en drink niet meer, maar heb er geen problemen mee wanneer anderen dat doen. Een duiker hoort eigenlijk te roken en te drinken, maar ik heb er mijn redenen voor.
Ik vertrek dan meestal vanuit dusseldorf, zaterdagavondvlucht, goedkoop parkeren bij abc parking. Verder weet ik dat camel en Werner lau in Sharm goede duikbasissen zijn.
Groetjes,
Jeroen