Duikvakantie Sinai Divers Sharm el Sheikh, Oktober/ November

Hallo, ik ben Jeroen Joosten, 39 jaar jong, duik 26 jaar. Sinds een jaar of 5 ga ik minimaal 2x per jaar naar Sinai Divers Sharm el Sheikh. Ben daar als kind aan huis. t is een gemoedelijke basis, waar ik veel vrijheden heb. Ik zoek een buddy, die ook verzot is op duiken. Ik ben een rustige duiker, rustig is t motto bij duiken, dan zie je tenminste wat! Verders hou ik er van om `s avonds een beetje rond te lopen en mensen te kijken. Ik rook en drink niet!
Wie zoek ik?
Iemand om vakantie mee te houden, man of vrouw. Eventueel bungalow delen, vanwege de kosten, ook! Iemand die rustig ik net als ik, geen ballerman type.
Duiken is de hoofdzaak, maar een dag strand is voor mij ook geen straf. Lees graag reacties van een ieder!
De groeten, Jeroen
p.s. ik ben gewend om vanaf Dusseldorf te vliegen. Je vertrekt dan zaterdag avond, komt op zondagmorgen terug, planning 2 weken vakantie.

hallo jeroen,

je bericht spreekt mij op zich welaan. Ik zelf ben ook aan het rond kijken om in het najaar te gaan duiken. Ik heb ookal de nodige duik ervaring alle brevetten gehaald tot en met advanced en nitrox en op verschillende plekken gedoken o.a. maleisie, belize zuid afrika, malediven. Over mij zelf ik ben ongeveer de zelfde leeftijd als jou 40 jaar, rustig van karakter en werkzaam in de gezondheidszorg.
Als je wilt kunnen we keer van gedachten wisselen via de mail.

Groeten Dennis

Hallo Dennis, dat kunnen we wel doen.
mijn e mail adres is jjoosten74@hotmail.com Ik ga eigenlijk t liefst naar Sinai Divers Sharm el Sheikh. Vlieg dan vanuit Dusseldorf, kan men goedkoop parkeren. Ben bij Ducks Diving in Safaga geweest en Bij verscheidene in Hurgada, maar dat vond ik niks.
Ik hoor/lees t wel,
Prettig Weekeind,
Jeroen