Scooter huren zonder rijbewijs

hallo iedereen.

ik wil samen met mijn vriendin een trip maken naar Kroatie. we gaan er met het vliegtuig naar toe. waarschijnlijk vliegen we op split. we hebben alleen 1 probleem we hebben geen rijbewijs. de afgelopen jaren hebben wij azie bezocht en daar kon je zonder rijbewijs makkelijk een scooter huren(125 cc). nou is mijn vraag is dat in Kroatie ook mogelijk? En dan heb ik nog een vraagje : we zoeken ook appartementen in de stad Split of Zadar of Dubrovnik, wat kost dat ongeveer? en heeft iemand een site voor ons waar je dat kan boeken(appartementen in het centrum)

onze dank is groots

doei

Brommeren zonder rijbewijs is niet toegestaan, maar je kunt ze wel huren. Zolang je geen ongelukken hebt of wordt aangehouden door de politie is er niets aan de hand. Maar gaat het fout dan ben je behoorlijk de klos, dus beter maar niet aan beginnen.

Fietsen is geen optie, dus misschien is een ander land dan toch wel de beste optie, tenzij je gewoon de hele vakantie op 1 plek wilt zitten. Zodra je dan je rijbewijs hebt kun je alsnog hier naartoe komen.

1 like

… en je bent niet verzekerd omdat je zonder rijbewijs rond rijdt.