scoot fast cruise/ rocky fast cruise

Hoi, wij gaan in augustus naar Bali en gaan ook 2 nachten naar Nusa Lembongan. We willen graag van tevoren alles geregeld hebben, willen daar niet ter plekke nog achteraan moeten gaan.
We hebben daarom scoot fast cruise gereserveerd, zij halen ons zonder extra kosten op in Ubud en brengen ons na Nusa L naar ons hotel in Seminyak.

Nu kreeg ik van het hotel op Nusa Lembongan een mail met de vraag of wij de boot al geregeld hadden.
Hierop gereageerd dat wij scoot service gereserveerd hadden ( de enige met gratis pick up service in Ubud) , maar zij hadden hier minder goede ervaringen mee ( service etc.)
Wat is jullie ervaring met scoot fast boat? Kunnen wij deze reservering laten staan of is het verstandiger om deze te annuleren en, zoals Bayshorehuts adviseert, de rocky fast boat boeken?
Is er bij beide de mogelijkheid om bovenop het dek te zitten ( in de buitenlucht)? ( ivm evt zeeziekte is het prettiger ook even in de buitenlucht bovenop te kunnen zitten)

Wij hebben prima ervaring met Scoot. Ze waren op tijd en deden wat ze beloofd hadden. Ook op Lembongan zelf hebben ze ons weggebracht en weer opgehaald zonder problemen. Wat ik wel zou doen, is de receptie van het hotel waar je zit even naar Scoot laten bellen een dag van tevoren om te herbevestigen, dan weet je zeker dat alles goed gaat. Ik denk dat het resort waar je geboekt hebt een deal met de ‘aanbevolen’ cruise-agency heeft…

Het zijn vrij kleine boten, dus bovenop zitten kan niet, maar de raampjes kunnen open en het is maar een korte rit, dus de zeeziekte zal wel meevallen.

Dank je…
Ja dat denk ik ook, dat zij ermee samenwerken.
Ga idd wel even de dag ervoor laten bellen zodat ze ons niet vergeten op te halen…