Ik zit met het volgende!
Wie kan mij helpen of weet schoonmaakwerk in een hotel? in de plaatsen: Agadir,Casablanca,Inzgane en of Meknes?
Ik wil dit doen voor een zeer lange tijd en hoop dat er iemand is die kan helpen?Ik spreek een klein beetje arabisch en goed engels.
Wij zijn nog op zoek naar Call center mederwerkers voor in Marokko. Het gaat om een project waarvoor je minstens 6 maanden beschikbaar moet zijn. Huisvesting en een ticket naar Marokko wordt voor je geregeld. Je kan ons bellen op onderstaande nr;
Khadija 00316 22936278
Nora 00316 55555934
00212 10673562
of per email;
[EMAIL=“nora@call2you.nl”]nora@call2you.nl
[EMAIL=“khadija@call2you.nl”]khadija@call2you.nl
Wij gaan altijd naar een en hetzelfde hotelcomplex in agadir.MIsschien kan je daar even informeren of het mogelijk is.Ik weet wel dat het niet echt goed betaald is.Je werkt daar echt voor heel weing.Als voorbeeld de animator verdiend daar maar 175,00€ in de maand.Dat is niet echt veel.
Het appartementencomplex het igoudar.Deze staat in alle nederlandse reisgidsen.Je kan bij google mischien het adres vinden. Als je belt moet je naar de directuer vragen en die heet moustapha.Nou veel succes. ik hoop dat het lukt.gr patricia(yasmina)