Schoolproject; Rainbow4kids

Jambo iedereen;Het is een tijdje geleden dat ik nog effe iets heb toegevoegd op dit forum.Ondertussen heb ik wel niet stil gezeten.Zoals eerder vermeld was ik (ben leerkracht) van plan om een eigen school op te starten.Maar tijdens mijn laatste bezoek heb ik beslist om europees educatief materiaal naar drie scholen te brengen (GEEN GELD).
Ik zal de leerkrachten hierover uitleg geven en ze dan mee helpen begeleiden in de klas.Ik heb reeds een duidelijke afspraak met de schoolverantwoordelijken dat ik wel zal controleren of ze er correct mee omgaan en er zorgzaam mee omgaan.Vermits de scholen gelegen zijn op wandelafstand van ons huis is dit dus wel haalbaar!
Terwijl ik in België ben zal ik de opdracht geven aan een andere (betrouwbare) persoon in Kenya om mijn taak in die tijd verder te zetten.Indien blijkt dat de scholen niet aan MIJN voorwaarden voldoen weten ze dat er genoeg andere scholen mijn aanbod met open armen willen aanvaarden.De volgende stap van mijn project is ervoor zorgen dat alle kinderen een maaltijd krijgen.
Om dit alles goed te kunnen opvolgen heb ik besloten om volgend schooljaar een jaar loopbaan onderbreking te nemen zodat ik dan niet meer gebonden ben aan “onze” schoolvakanties en dan kan ik ook uitkijken naar een lastminute ticket.
Wie geinteresseerd is in dit project kan gerust contact met me opnemen en ik vertel er graag meer over!!!
ALLE STEUN GAAT INTEGRAAL NAAR DE KINDEREN.
Ik gebruik geen enkele gekregen euro voor mijn eigen belang…integendeel…