Kenia Kinderhulp (reisverslag, vrijwilligers enz.)

Hallo beste mensen,
Afgelopen zomer ben ik in Kenia op safari en strandvakantie geweest en heb er een uitgebreid reisverslag over geschreven. Ook heb ik deze gelegenheid gebruikt om eerder een sponsoractie bij mijn zwemschool te houden en bij een school 2 wc gebouwen te laten bouwen. Mijn bezoek aan de school en andere projecten hebben mij doen besluiten om meer voor de kinderen in Kenia te doen. Onlangs heb ik nog 1000 euro van Wendy van Dijk gehad. Met de 1000 euro heb ik weer een actie gehouden en voor 9000 euro aan hulpgoederen naar Kenia kunnen sturen. Nu ben ik ook nog op zoek naar vrijwilligers voor een school voor verstandelijk gehandicapte kinderen in Kwale. Circa 60 km. vanuit Mombasa. Als er hier mensen zijn die mijn projecten willen steunen of vrijwilligerswerk willen gaan doen, kijk dan eens op mijn speciale Kenia-site: www.kenia-kinderhulp.nl . Ik heb een betrouwbare contactpersoon in Ukunda die de projecten in Kenia controleert en de vrijwilligers opvangt en ondersteund.
Als je daar op vakantie bent en je wilt meer weten over eventuele steun aan deze projecten kun je ze ook op afspraak bezoeken.

Misschien moet je dit verzoek ook op www.12visitme.com zetten, deze brengt touristen of vrijwilligers samen met mensen in ontwikkelingslanden

Alleen jammer dat deze site niet in het Nederlands is.
Vertalen kan in veel talen behalve nederlands.
Laat maar weten als dit wel kan.

Laatste vlaggetje is nederlands, dus er is wel een vertaling??? Het is wel een automatische vertaling via Google Translation, dus het is een beetje een crappy vertaling :wink: Maar je zou je er toch mee moeten kunnen redden?