reclame
Persoonlijk vertrouw ik dit soort berichten niet zo, omdat er geen omschrijving bij staat en het oorspronkelijk ook nog in een verkeerde rubriek is gepost (Het laatste Afrika nieuws). Tip van de dag: maak er de volgende keer een normaal bericht van, zodat we gelijk kunnen lezen waar het precies om gaat. Dit is gewoon een ordinaire reclame schreeuw.
JR
Hai jeroen
Ik dacht dat je in deze rubriek aangename ervaringen kan delen met anderen.Vermits we zelf steeds op zoek waren naar ervaringen van mensen die naar Afrika geweest zijn(of er wonen) en ons nuttige en bruikbare tips hebben meegedeeld, wou ik inderdaad effe laten weten dat wij als belgen nu ook een veilig en betrouwbaar logement kunnen aanbieden.Sorry indien dit bericht enige wrevel bij je wekt!!!Mijn oprechte excuses hiervoor.
Je had er alleen geen ervaring bijgezet, het was enkel een link met een reclameschreeuw; als je nou erbijzet wat het inhoudt, dan hebben onze lezers er tenminste wat aan ![]()
je hebt gelijk Jeroen.Graag vertel ik er meer over.Wij waren dus gebeten door africa microbe en willen in de toekomst een eigen project starten nl een schooltje bouwen.Daarom zijn we op zoek gegaan naar een vaste vakantieplek zodat we staps gewijze de voorbereidingen ondertussen konden treffen.Nu hebben we een complex kunnen kopen waarop er 5 studios staan en een ruim zwembad.Wij hopen hier landgenoten te kunnen ontmoeten zodat ook zij de vriendelijkheid van het land kunnen ontdekken!!!
Ook ik ben benieuwd en had graag meer uitleg gekregen over die appartementen, wij gaan daar op Hotel maar hadden graag op die manier onze kosten gedrukt .Op onze reis in Kenia hebben we een jonge Keniaal leren kennen ( supper vriendelijk)die we vanuit Belgié steun geven. Hij is heel Inteligent maar kan er verder niets mee doen, omdat hij op één jaar tijd zijn beide ouders verloren heeft en door die reden eigenlijk op de dool is .We vinden het verschrikkelijk voor hem en zijn van plan zijn school geld te betalen zodat hij een beroep kan leren.Hij droomt van auto mecanica , we zijn maar simpel mensen en ver van rijk maar gaan toch investeren in die jongen zijn toekomst.Dan is er misschien toch één iemand gered van de miserie.
Dat was zo’n beetje mijn verhaal…
MVG
Hello Patricia,
sorry voor de late reaktie…wij zijn inderdaad ook verliefd geraakt op Kenya en zijn bevolking en er zo iets gekocht. Ik vind het prachtig voor hetgeen je voor die jongen zult doen, iedere druppel helpt, om dit land erbovenop te helpen. Wij zelf zijn van plan om er een kleinschalig schoolprojekt op te gaan starten - we hebben eveneens kontakten met een belgisch paar die in Diani Beach een weeshuis heeft opgericht. Prachtig, gewoon dit soort initiatieven.
Je vindt alle info over ons huis op www.rainbow-apartments.co.uk,
Wij zijn er dit jaar ongeveer een 8-tal weken.
Je kunt ook zelf vakantiehuizen toevoegen in het overzicht van particuliere vakantiehuisjes op Wereldwijzer.nl: http://www.wereldwijzer.nl/reizen/vakantiehuisjes.html
Jambo iedereen;Het is een tijdje geleden dat ik nog effe iets heb toegevoegd op dit forum.Ondertussen heb ik wel niet stil gezeten.Zoals eerder vermeld was ik (ik ben leerkracht) van plan om een eigen school op te starten.Maar tijdens mijn laatste bezoek heb ik beslist om europees educatief materiaal naar drie scholen te brengen (GEEN GELD).
Ik zal de leerkrachten hierover uitleg geven en ze dan mee helpen begeleiden in de klas.Ik heb reeds een duidelijke afspraak met de schoolverantwoordelijken dat ik wel zal controleren of ze er correct mee omgaan en er zorgzaam mee omgaan.Vermits de scholen gelegen zijn op wandelafstand van ons huis is dit dus wel haalbaar!
Terwijl ik in België ben zal ik de opdracht geven aan een andere persoon in Kenya om mijn taak in die tijd verder te zetten.Indien blijkt dat de scholen niet aan MIJN voorwaarden voldoen weten ze dat er genoeg andere scholen mijn aanbod met open armen willen aanvaarden.De volgende stap van van mijn project is ervoor zorgen dat alle kinderen een maaltijd krijgen.
Om dit alles goed te kunnen opvolgen heb ik besloten om volgend schooljaar een jaar loopbaan onderbreking te nemen zodat ik dan niet meer gebonden ben aan “onze” schoolvakanties en dan kan ik ook uitkijken naar een lastminute ticket.
Wie geinteresseerd is in dit project kan gerust contact met me opnemen en ik vertel er graag meer over!!!
ALLE STEUN GAAT INTEGRAAL NAAR DE KINDEREN.
Ik gebruik geen enkele gekregen euro voor mijn eigen belang…integendeel…