Schema te druk?

Hey, ik heb volgend schema opgesteld. Kan iemand me zeggen of dit een goed schema is? Het is voor mij en mijn vriendin de eerste keer Thailand. En wil zeker zijn dat het niet al te vermoeiend is, heb zelf wat gezondheidsproblemen.

Alvast bedankt!

• 21 februari (aankomst bangkok)
  • 3 nachten bangkok
  • Bus/boot naar Koh Tao ( http://www.gokohtao.com/tour_koh_tao_joint_bus_and_boat_tickets/#Rates )
  • 1 overnachting in Koh Tao
  • Boot naar Koh Samui
  • 4 overnachtingen Koh Samui
  • 3 dagen Khao Sok
  • Ferry naar Koh phi phi
  • 2 overnachtingen op koh phi phi
  • Ferry naar krabi
  • 4 a 5 overnachtingen in Krabi
  • Vliegtuig terug naar bangkokg
  • 1 overnachting bangkok
  • 12 maart Vlucht naar huis.

Dan heb ik geteld voor hotels + transfers op iets van 670 euro per persoon. 20 dagen thailand.

Ziet er wel goed uit het schema, begrijp alleen die ene overnachting op koh Tao niet helemaal.
Je kunt direct naar Koh Samui gaan toch? Of een dagje blijven en 2 overnachtingen meepakken en dan aan het begin van je reis in Bangkok een nachtje skippen en van Krabi een nachtje afhalen en die aan het einde erbij doen in Bangkok. (eventueel nog even lekker shoppen/toertje ect. Denk dat je met je budget wel goeg zit met alleen de transfers en de hotels. Kun je redelijk luxe reizen en overnachten… Verder vind ik het persoonlijk een goed schema en een leuke route…

Hey Bedankt voor de reactie.

Enig idee hoeveel geld je opmaakt voor 18 dagen aan eten in Thailand?

Groeten,

Ligt er helemaal aan hoe je gaat eten. Eet je vooral nij de locale Thai of wil je luxe westers eten(wat ik me niet kan voorstellen). Bij een straatstalletje kun je bv een heerlijke pad Thai met een verse jus eten en drinken voor 60 eurocentjes. (dat soort bedragen ) Ga je in een net restaurant eten betaal je een paar euro totaal. Een Biertje bv Chang 0,64 liter ongeveer 60 Baht. Heerlijke verse vis betaal per gewicht en zal je voor een verse zeebaars een paar euro kosten. En voor een verse kreeft moet je rekenen 9 euro (Dit alles natuurlijk waar je zit en hoeveel je neemt).