Schema iets aanpassen, nu precies het weekend in Vegas

Hallo,

in september gaan we van Denver naar LA via (in grote lijnen) onderstaande route.
echter, we komen nu precies in het weekend in Vegas aan en dat willen we eigenlijk liever niet.
kunnen we nog ergens iets aanpassen of omgooien of is dat niet handig en moeten we Vegas in het weekend maar voor lief nemen? Na Death Valley hebben we in principe nog 2 dagen “over”, dus het schema zou evt ook nog 1a2 dagen mogen opschuiven. Ik hoor graag jullie ideeën. Tnx!!

Arr Denver
2. Denver-Estes park via Peak to Peak hw
3. Estes park door RMNP naar Winter Park of Frisco
4. Winter park/Frisco -Moab
5. Moab
6: Moab-Torrey via Goblin Valley, Little Wild Horse Canyon en Capitol Reef NP
7. Torrey-Bryce
8. Bryce-Zion
9. Zion
10. Zion-Page
11. Page-Monument Valley
12. Monument Valley-GCNP
13. GCNP
14. GCNP-Las Vegas
15. Las Vegas
16. Las Vegas-Death Valley NP
17. DVNP-Kust ergens tussen san francisco en LA
18.19: ?
20,21,22: (omgeving) LA.

gr
christel

heb nog even zitten puzzelen en kom zelf nu op het volgende, dus vanaf Zion een andere route. Wat vinden jullie van deze route? hoor het graag, dank weer!

[TABLE=“width: 259”]

dag 1
arrival Denver

dag 2
denver - allanspark

dag 3
allanspark - frisco

dag 4
frisco - moab

dag 5
moab

dag 6
moab - torrey

dag 7
torrey - bryce

dag 8
bryce - zion

dag 9
zion

dag 10
zion - las vegas

dag 11
las vegas

dag 12
las vegas - death valley

dag 13
death valley - grand canyon

dag 14
gcnp

dag 15
gcnp - page

dag 16
page - monument valley - …

dag 17
… - sedona

dag 18
sedona - …

dag 19
kust

dag 20
kust

dag 21
la

dag 22
la

dag 23
terugvlucht

[/TABLE]

Ik zou me niet zo druk maken over die wat hogere prijzen in Las Vegas. Wat je nu in de planning hebt betekent grote omwegen en heen en weer rijden. De eerste route is veel beter.

Tnx Yeehaw voor je reactie, ondertussen hebben we ook bedacht dat we death valley wellicht beter kunnen laten vallen en deze “winst” toevoegen aan page? En dat we dan via Sedona naar Palm Springs gaan en vanuit daar naar de kust. Death valley ligt voor ons net wat uit de route omdat wij niet doorgaan richting yosemite en san francisco (hebben we een ander jaar al gedaan).

of zeg je dan nog steeds dat de eerste route beter is?

groet
christel

Als je van Zion naar Page naar MV naar GC naar Las Vegas en dan naar de kust(LA) rijdt ben je ca 18 uur op de weg. Als je van Zion naar Las Vegas naar Grand Canyon naar Page naar MV naar Sedona en naar de kust (LA) rijdt ben je ongeveer 26 uur aan het rijden. Ik zou DV niet willen missen en van Death Valey zou je naar Cambria aan de just kunnen rijden en dan via Santa barabara naar LA. Deze ectra ritten heb ik niet in de berekening meegenomen.

Wederom tnx Yeehaw, fantastisch hoe jij hier iedereen van advies voorziet!
Als we bovenstaande route pakken, gaan we idd direct vanuit DV naar de kust en dan hebben we nog een dag of 5/6 voor de kust en LA. Dat zou eventueel nog een dagje minder mogen en dat zou betekenen dat we ergens langer kunnen blijven. Zou je voor de omgeving van Page nog een extra nacht aanraden? of na Monument Valley via Sedona naar GCNP (maar dit vlg mij ook een redelijk grote omweg voor 1 dagje Sedona?)
Cambria is leuk? En de kust tussen LA en San Diego is die ook nog de moeite waard?

Tnx weer!!