Hoi iedereen,
Momenteel ben ik een reis aan het plannen in de periode rond februari.
Ondanks dat ik al veel heb opgezocht, zit ik nog niet zo ver in de planning.
Dingen die ik graag zou willen doen zijn onder andere:
-wandelen door de natuur
-kamperen
-het noorderlicht zien
-andere mooie en leuke natuurbezienswaardigheden of activiteiten zoals vissen & walvissen spotten
-een boottocht
-een buitenjacuzzi en / of sauna
-natuurlijk ook overnachten op (goedkoop) hotel enz
-met de trein reizen
-uiteindelijk terug met het vliegtuig, telkens een goedkope vlucht.
-eigenlijk wil ik gewoon veel gedaan en gezien hebben en mijn budget is flexibel.
Ik was van plan om dit alleen te doen maar misschien is een reismaatje toch ook wel leuk.
Als je ongeveer naar hetzelfde op zoek bent of iets in dezelfde aard, laat me gerust iets weten he 
EDIT: graag zou ik er nog aan toe willen voegen dat een wintersport ook welkom is, maar hier heb ik wel nog geen ervaring mee.
een geheel andere regio mag ook, en een low budget reis naar een warmer oord zie ik misschien ook wel zitten. ik ben nog niet weg dus alles kan nog veranderen en sta voor veel open momenteel. mijn focus ligt op het kamperen.
Ik zou voor Noorwegen kiezen: via Oslo naar het zuidwesten waar zich een imposante klif tussen de fjorden bevind die de Prekestølen heet. Dan met de trein langs Flåm naar het Noorden en dan via het Oosten wr trg naar Oslo. Voor het Noorderlicht zou ik een route naar Noordkant nemen. Miscchien een single/ groepsreis een idee?
1 like
Hmm ja ik was aan het kijken inderdaad om te vertrekken vanuit oslo, dan met de trein en hier en daar stoppen, ook boottocht langs de fjorden. Dankje voor de tip, Prekestølen ziet er waanzinnig uit.
Ik heb nog nooit een groepsreis gedaan, en persoonlijk denk ik dat ik dan liever nog steeds ga en sta waar ik zelf wil. Ongetwijfeld zou dit netjes georganiseerd zijn, beter dan ik op mn eentje en zullen de uitstapjes zeer leuk zijn, maar daar komt ook altijd zon hoog kostenplaatje bij kijken als ik het opzoek. Anders zou ik gewoon vliegtickets kopen en interrail pas en ga ik overal waar ik maar wil. Als ik dan nog aan een excursie of dergelijke wil meedoen doe ik dat 
Het oorspronkelijke plan was om alleen te gaan omdat ik er hier even tussenuit wil, ik ga geen risico nemen dat ik bij vervelende mensen of hersenloze pubers terecht kom om maar een voorbeeld te geven. Ondertussen ben ik al afgeweken van het idee om alleen te gaan, en wil ik er eventueel nog wel toffe mensen bij hebben als het toeval er zou zijn moesten zij juist hetzelfde willen of als we het wat overeen kunnen stemmen met elkaar.