Sasan Gir NP Filmcamera mee

Hallo allemaal,

Nou las ik dat we 160 euro per game drive moeten betalen voor onze filmcamera. Nu vind ik dit een giga hoog bedrag. Hebben jullie hier ervaring mee? Moet je bijv. per dag betalen of per keer dat je gaat. Wij zijn er 3 dagen en gaan in de middag terug naar onze lodge, zou het dan zo zijn dat we s’middags weer 160 euro moeten betalen voor de filmcamera of geldt dan het betaalde bedrag van die ochtend nog? We gaan namelijk 2 x per dag op game drive. Mocht het dan 160 euro per keer zijn nou dan tikt dat aardig aan. Iemand hier ervaring mee en tips?

Bedankt!

Dit is inderdaad een hoog bedrag en kan volgens mij niet correct zijn. Wat is je bron ?
Je betaalt in sommige wildparken een kleine vergoeding voor het gebruik van een filmcamera, het meeste dat ik ooit betaalde was zo’n 250 Rs, soms betaal je gewoon niks. Soms moet je ook een papier ondertekenen waarin staat dat je de beelden enkel mag gebruiken voor privé doeleinden. Wil je beelden voor professionele doeleinden, heb je een vergunning nodig die misschien wel meer zal kosten.